Întrebare fară răspuns

Seriozitate? Abonament online deja alocat ... !

Achizitionat un abonament on line deja alocat ...o situatie de k*t. Sesizez orange ca eu nu voi plati alt nr de abonment. Va multumesc pt intelegere.
Si asa cum zicea consultantul in mod repetitiv. Obsedant "in regula?"

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Cristiojo, bun venit în Comunitatea Orange!
Ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta? A fost o eroare în magazinul online? Nu ți se poate realoca alt număr? Oferă-ne mai multe informații ca să te putem ajuta cu idei și sfaturi.

La ce te referi mai exact?

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Hai sa intelegeti.
Comanda online 23.11.2020
Colet ajuns tel+sim
Introdus sim in tel.
Cerut activarea noului abonament
Surpriza ...altcineva raspunde la noul meu nr.
Cerut explicatii ..."dar e deja activ, sigur nu vreti alt nr?"
Explic ca nu , deja am apucat sa raspindesc acel nr.

Mi se explica ca eu voi plati acel abonament

Le explic politicos ca in colet s-a uitat introducerea unui contract care si curierul il vroia.

Si ca daca nu rezolva ma.voi bucura de un tel luat la pret de abonament.

Cam atit.

@Cristiojo, ne pare rău pentru situația descrisă de tine.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!