Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Care este adresa de e-mail a conducerii companiei Orange, unde pot face o sesizare asupra unor aspecte nelamurite cu serviciul clienti
Salut Emilian!
Nu stiu daca o astfel de adresa exista sau daca se poate face publica. :)
Dar si daca ar fi, daca ai o problema cu una dintre interactiunile cu serviciul clienti, ai mai multe variante:
1. in cazul interactiunilor pe chat (Djingo) la finalul conversatiei ai un formular in care poti sa-ti spui nemultumirea si sa acorzi o nota. La cele telefonice, mi se pare ca primesti un SMS si poti sa raspunzi acolo.
2. daca vrei sa rezolvi problema telefonic, poti cere oricand sa fii contactat sau transferat catre un superior.
3. daca totusi vrei sa fie in scris, singura adresa de email pe care o stiu si pe care ti-o pot recomanda este serviciul.clienti@orange.ro. Mai departe, email-ul tau este trimis la echipa corespunzatoare.
De asemenea, poti trimite un mesaj si de aici: https://www.orange.ro/contact/
Consider ca astea ar fi mijloacele cele mai la indemana pentru solutionarea eventualelor probleme. :)
Alte răspunsuri
Buna!
Presupun ca aspectele ce au rămas nelămurite cu serviciul clienți, au ramas in urma unei discuții telefonice?!..
Adresa de e-mail a conducerii unei companii, indiferent de companie, nu va fi făcută publică, pentru ca in orice companie, fiecare are rolul lui si conducerea nu rezolva sesizari.. Sunt companii care au milioane de clienți, n-ar avea cum sa se ocupe conducerea de sesizari..
Poți trimite sesizarea pe adresa serviciul.clienti@orange.ro sau prin https://www.orange.ro/contact/
Daca nu este o situație care sa tina de contul personal de client, pentru care sa fie nevoie de furnizarea unor date personale, poti intreba si in comunitate.. poate a mai întâlnit cineva o situație asemănătoare..
Salut Emilian!
Nu stiu daca o astfel de adresa exista sau daca se poate face publica. :)
Dar si daca ar fi, daca ai o problema cu una dintre interactiunile cu serviciul clienti, ai mai multe variante:
1. in cazul interactiunilor pe chat (Djingo) la finalul conversatiei ai un formular in care poti sa-ti spui nemultumirea si sa acorzi o nota. La cele telefonice, mi se pare ca primesti un SMS si poti sa raspunzi acolo.
2. daca vrei sa rezolvi problema telefonic, poti cere oricand sa fii contactat sau transferat catre un superior.
3. daca totusi vrei sa fie in scris, singura adresa de email pe care o stiu si pe care ti-o pot recomanda este serviciul.clienti@orange.ro. Mai departe, email-ul tau este trimis la echipa corespunzatoare.
De asemenea, poti trimite un mesaj si de aici: https://www.orange.ro/contact/
Consider ca astea ar fi mijloacele cele mai la indemana pentru solutionarea eventualelor probleme. :)
@Jay, aparent am scris amandoi in acelasi timp. Doar ca tu ai scris mai repede. :)) Eh, nu-i bai.
@Mods, daca considerati ca postul meu e in plus, va rog frumos sa-l stergeti. Nu-i cu suparare. :)
Mersi frumos!
@arsradu, nu e nicio supărare, se întâmplă. Ne bucurăm că inițiatorului i-au fost de ajutor răspunsurile voastre, cu atât mai mult că au fost foarte prompte. Mulțumim.
@arsradu, cum sa fie în plus, daca este soluție?! A fost la fix.. ☺
Poți scrie la prenume.nume@orange.com.
Aici găsești directorii și managerii Orange România.
https://www.orange.ro/newsroom/top-management
Salut tuturor! În astfel de situații vă recomandăm să trimiteți un e-mail pe adresa reclamatii@orange.ro sau să folosiți canalele uzuale de contact. În acest fel sesizările vor fi înregistrate în sistem și veți primi răspuns în cel mai scurt timp.
Prin urmare, vom lăsa marcajul de soluție pe răspunsul ales inițial de autorul întrebării.
Bună ziua As dori să renunț la asigurarea pe telefon
Salut, Marian1999@! Bun venit în Comunitate!
Pentru închiderea asigurării trebuie să depui o cerere scrisă de denunțare.
Uite aici mai multe detalii - https://www.orange.ro/help/cum-pot-inchide-contractul-de-...
Ilie Marius Razvan a răspuns
Ilie Marius Razvan a răspuns
DanielaH a răspuns
Marian1999@ a răspuns
un anonim a fost desemnat cel mai bun respondent
MihaelaC a răspuns
Razvan a fost desemnat cel mai bun respondent
Razvan a răspuns
Jay a răspuns
DanielaH a răspuns
un anonim a fost desemnat cel mai bun respondent
un anonim a răspuns
un anonim a răspuns
Jay a răspuns
emilian114 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.