Întrebare fară răspuns

Suspendarea numărului

Mi-a fost suspendat numărul din cauza ca am fost plecată din țara timp de o luna și ceva. Cum pot să-mi restitui numărul?

Răspunsuri

Buna @Mihaela, poti incerca sa iei legatura cu un operator Orange sunand la 300 la Relatii cu clientii. Acolo poti cere mai multe lamuriri privind cauza suspendarii numarului si cum poti sa-l refolosesti. Succes

Bun venit! Cel mai simplu este să vorbești la telefon sau prin Chat Djingo, din My Orange ( secțiunea contact/ contactează-ne), etc.

@Mihaela, numarul nu poate fi suspendat doar pentru ca ai fost plecata din tara o luna si ceva..
Poate fi suspendat daca ai deja 2 luni de cand esti plecata pentru ca asta este limita de roaming, ca si zile consecutive.. verificarea se face pe ultimele 4 luni (123 de zile) si, poti folosi resursele doar jumatate din perioada in afara tarii, fara intrerupere, dar, sigur ai niste sms-uri de atentionare..
Ai verificat daca optiunea mai este valabila? Sa nu fi expirat si numarul sa fie in perioada de gratie..
Poti verifica informatiile despre cartela, resurse si perioada de valabilitate la 333 sau *133# (folosit mai des de cei care nu sunt in tara) sau le poti vedea si in My Orange-consum-cronos, daca acest numar este asociat contului My Orange.

Mai poate fi suspendat si daca se dau foarte multe sms-uri intr-un interval scurt.. insa, presupun ca nu este cazul.

Dupa formulare ca "ai fost plecata", inteleg ca esti in tara acum?!..
Nu poti fi nici sunata pe acel numar sau doar nu poti suna tu?
Si eu am un prepay, pe care nu-l folosesc, l-am pus intr-un telefon ca sa nu-l mai arunc nefolosit.. si, in My Orange, scrie suspendat, pentru ca nu mai are credit, dar, se poate suna pe el..

Daca nimic, din ce am spus, nu este valabil in cazul tau, atunci numai un reprezentant Orange te poate lamuri.

@Botezat Mihaela, ai abonament sau PrePay?
A fost suspendat pentru neplată (în cazul abonamentului) sau a expirat perioada de grație (în cazul PrePay)? Sau nu mai poți folosi resursele pentru că traficul majoritar din ultimele 3 luni a fost făcut în roaming?
Ne dai, te rog, mai multe detalii?

Sa înțeleg ca ți-a fost închis numărul de telefon? În acest caz, cel mai repede rezolvi în Orange Shop, după ce în prealabil plătești datoria existentă și posibil un sold suplimentar, dat fiind istoricul tău.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!