Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Vreau sa renunt la abonament/ contract online deoarece nu-l mai utilizez de 1 an si ceva. Telefonul cu numarul alocat s-a stricat si am doar alt numar la care pot fi contactata.
Se poate face acest lucru oricand doresti. Depune o sesizare scrisa prin intermediul formularului de contact de pe site si vei primi si numar de inregistrare automat. In solicitare mentionezi clar datele de identificare si faptul ca doresti sa reziliezi contractul.
Mentiune importanta: faptul ca telefonul s-a defectat nu duce la scutirea de eventuale taxe de reziliere anticipate.
Alte răspunsuri
Se poate face acest lucru oricand doresti. Depune o sesizare scrisa prin intermediul formularului de contact de pe site si vei primi si numar de inregistrare automat. In solicitare mentionezi clar datele de identificare si faptul ca doresti sa reziliezi contractul.
Mentiune importanta: faptul ca telefonul s-a defectat nu duce la scutirea de eventuale taxe de reziliere anticipate.
Depui o sesizare online, pe canalele de comunicație cunoscute, mail la serviciul.clienti@orange.com, sectiunea contact din My Orange sau prin apel la 300. Orange nu mai percepe taxe de reziliere la abonament, însă va fi necesar achitarea cv subvenției primite la achiziția telefonului.
simple_dreams a fost desemnat cel mai bun respondent
Mădălin a răspuns
Razvan a răspuns
simple_dreams a răspuns
Mariana_10 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.