Întrebare cu răspuns(uri)

Renuntare la abonament/ contract

Vreau sa renunt la abonament/ contract online deoarece nu-l mai utilizez de 1 an si ceva. Telefonul cu numarul alocat s-a stricat si am doar alt numar la care pot fi contactata.

Mariana_10
Mariana_10

Mariana_10

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Mariana_10
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Se poate face acest lucru oricand doresti. Depune o sesizare scrisa prin intermediul formularului de contact de pe site si vei primi si numar de inregistrare automat. In solicitare mentionezi clar datele de identificare si faptul ca doresti sa reziliezi contractul.

Mentiune importanta: faptul ca telefonul s-a defectat nu duce la scutirea de eventuale taxe de reziliere anticipate.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Se poate face acest lucru oricand doresti. Depune o sesizare scrisa prin intermediul formularului de contact de pe site si vei primi si numar de inregistrare automat. In solicitare mentionezi clar datele de identificare si faptul ca doresti sa reziliezi contractul.

Mentiune importanta: faptul ca telefonul s-a defectat nu duce la scutirea de eventuale taxe de reziliere anticipate.

Depui o sesizare online, pe canalele de comunicație cunoscute, mail la serviciul.clienti@orange.com, sectiunea contact din My Orange sau prin apel la 300. Orange nu mai percepe taxe de reziliere la abonament, însă va fi necesar achitarea cv subvenției primite la achiziția telefonului.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!