Întrebare cu răspuns(uri)

Cum activez Volte la asus zenfone 7 pro?

Cum activez Volte la asus zenfone 7 pro, am înțeles ca e blocat de orange, cum a fost si in cazul lui oneplus 8t , pana recent....

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@Motiu, sunt multe telefoane care nu sunt in lista aia si care au suport VoLTE nativ. In lista aia sunt doar telefoanele comercializate si testate de Orange. Evident ca daca nu l-au avut niciodata la vanzare, nici nu l-au testat, nici nu au cum sa garanteze functionalitatea serviciului. Ca merge sau nu merge, asta e alta treaba. Dar evident ca Orange nu poate sa garanteze lucrul asta. Si da, se prea poate ca lista respectiva sa nu fie actualizata.

Iar in experienta mea, sunt in lista aia si telefoane la care suportul a fost scos ulterior (era un Samsung J7...parca, la care suportul disparuse dupa nu stiu ce update de soft). De-aia zic ca de cele mai multe ori, problema nu e la Orange. Iar cazul OnePlus 8T nu face decat sa confirme ce ziceam mai devreme. :)

Acuma, revenind la telefonul tau. Daca optiunea iti apare in meniu, atunci verifica si meniul INFO tastand *#*#4636#*#* si apasand tasta Apel. Vezi ca la unele telefoane, daca il scrii prea repede, s-ar putea sa nu-ti apara. Scrie-l incet si sper sa mearga si la tine. Acolo ar trebui sa ai status-ul provizionarii SIM-ului. Daca nu e provizionat pentru VoLTE, suna la Relatii Clienti sa-l provizioneze. E important pasul asta. Daca este deja, e foarte posibil ca in versiunea respectiva de soft sa existe un bug care sa cauzeze problema asta. Crede-ma, am patit-o si eu pe Motorola. Deci, nu e exclus sa fie si asta.

Ti-am zis, prima chestie e sa verifici daca ti-e provizionat SIM-ul. Dupa aia, trebuie vazut pe partea softului daca iti apar sau nu optiunile, si daca da, si SIM-ul e provizionat, trebuie luata legatura cu producatorul, pentru ca exista posibilitatea sa fie un bug de soft si sa se rezolve intr-un update ulterior.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Se pare ca telefoanele de la "asus" sau "oneplus" nu au suport wifi -call si nici volte de la nici o retea (orange-voda-digi-telekom) - cel putin "Oficial" , si nici nu cred ca vor fii incluse in viitorul apropiat - probabil vor avea suport cand firma (asus) va introduce firmware dedicat pentru RO ceea ce nu cred .

Salut, Motiu!
Conditiile care trebuie indeplinite pentru a putea utiliza apelul VoLTE pe un dispozitiv sunt urmatoarele:

  • Acoperire 4G;
  • Abonament sau optiune PrePay cu acces 4G;
  • Telefon compatibil cu tehnologia VoLTE achizitionat din magazinele noastre si cu update la cea mai noua varianta de soft disponibila pentru telefonul respectiv.
  • Lista telefoanelor disponibile este aici: https://www.orange.ro/servicii/apel-4g/
    Daca toate aceste conditii sunt indeplinite, atunci serviciul VoLTE se activeaza automat si apelul se face in mod automat 4G.
    Asadar, pentru ca telefoanele pe care le-ai mentionat tu nu apar in lista pe care ti-am precizat-o mai sus, din pacate nu iti putem garanta functionarea serviciilor pe ele.

Orange Assistant
Orange Assistant

Orange Assistant

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
Orange Assistant

Nu stiu daca e "blocat" de Orange, cat nesuportat de producator. :)

In experienta mea cu serviciul VoLTE pe terminalele care nu se afla in lista respectiva, functionarea serviciului tine foarte mult (peste 90%) de producator. Pentru ca Orange vine cu suportul pe partea lor si, pana acum cel putin, nu par sa "limiteze" efectiv accesul la el, dar si producatorul trebuie sa-si implementeze suportul in soft. Altfel, telefonul ala n-o sa stie niciodata ca Orange RO are suport VoLTE astfel incat sa-l activeze in meniu.

Deci problema, in experienta mea (si nu-i iau apararea Orange-ului, ci pur si simplu asta e concluzia la care am ajuns dupa multe luni de cautari si discutii intre Orange si producatorul telefonului), e in mare parte la producator, nu la operator. Ceea ce trebuie facut pe partea Orange, si ceea ce se face de obicei daca suni la Relatii Clienti cu problema asta, este o provizionare a SIM-ului. Restul tine de producator.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Producatorul ofera acces, vezi si la oneplus, problema e la operator. In meniu am optiunea dar operatorul trebuie sa o accepte.
Sa inteleg ca din aceea lista produsul oneplus 8t care il comercializati si voi care nu apare in lista aceea , cum se face ca acum are volte pe Orange dupa ultimul update? Nu e actualizata aceea lista ?

@Motiu, sunt multe telefoane care nu sunt in lista aia si care au suport VoLTE nativ. In lista aia sunt doar telefoanele comercializate si testate de Orange. Evident ca daca nu l-au avut niciodata la vanzare, nici nu l-au testat, nici nu au cum sa garanteze functionalitatea serviciului. Ca merge sau nu merge, asta e alta treaba. Dar evident ca Orange nu poate sa garanteze lucrul asta. Si da, se prea poate ca lista respectiva sa nu fie actualizata.

Iar in experienta mea, sunt in lista aia si telefoane la care suportul a fost scos ulterior (era un Samsung J7...parca, la care suportul disparuse dupa nu stiu ce update de soft). De-aia zic ca de cele mai multe ori, problema nu e la Orange. Iar cazul OnePlus 8T nu face decat sa confirme ce ziceam mai devreme. :)

Acuma, revenind la telefonul tau. Daca optiunea iti apare in meniu, atunci verifica si meniul INFO tastand *#*#4636#*#* si apasand tasta Apel. Vezi ca la unele telefoane, daca il scrii prea repede, s-ar putea sa nu-ti apara. Scrie-l incet si sper sa mearga si la tine. Acolo ar trebui sa ai status-ul provizionarii SIM-ului. Daca nu e provizionat pentru VoLTE, suna la Relatii Clienti sa-l provizioneze. E important pasul asta. Daca este deja, e foarte posibil ca in versiunea respectiva de soft sa existe un bug care sa cauzeze problema asta. Crede-ma, am patit-o si eu pe Motorola. Deci, nu e exclus sa fie si asta.

Ti-am zis, prima chestie e sa verifici daca ti-e provizionat SIM-ul. Dupa aia, trebuie vazut pe partea softului daca iti apar sau nu optiunile, si daca da, si SIM-ul e provizionat, trebuie luata legatura cu producatorul, pentru ca exista posibilitatea sa fie un bug de soft si sa se rezolve intr-un update ulterior.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

Da, asa pare. Uite cum ar trebui sa apara.

Optiunile sunt greyed-out (si, din cate stiu eu, nici nu le poti modifica tu), dar sunt active. La tine sunt dezactivate. Parerea mea e ca ar trebui sa suni la Orange (sau pe chat) sa ceri provizionarea SIM-ului pentru VoLTE si VoWIFI. Ca va functiona sau nu dupa asta, ramane de vazut. Dar pasul asta trebuie facut neaparat.

Daca nu merge, macar stii ca primul pas a fost facut si te poti concentra pe o eventuala problema la nivel de soft. La Orange nu mai ai de ce sa suni dupa aia pentru ca nu mai au cu ce sa te ajute. Tot ce-ti spun e bazat pe experienta proprie. Daca nu se aplica la tine, imi cer scuze. Incerc doar sa te ajut impartind cu tine cunostintele dobandite de-a lungul multor luni de stress si du-te-vino intre Orange si producator. :) Si crede-ma, nu e fun deloc.

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2

La ORO se provizioneaza singur simul pe Volte, dacă detectează setările Volte în telefon, ori în acest caz, telefonul nu are setările incluse.
Ai putea sa creezi un apn nou, la nume treci Orange Volte și la apn - ims, după care il salvezi, poate în acest fel se activează și la tine, dacă setările sunt incluse deja în telefon.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!