Întrebare cu răspuns(uri)

Actualizare abonament nou in Contul meu

Buna dimineata!
Ieri am facut prelungire pentru 24 luni la abonament, trecand astfel la un abonament mai mare.
In contul meu inca apare abonamentul vechi.
In cat timp se actualizeaza si in contul meu datele cu noul abonament?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Abonamentul intră în vigoare la data alocării serviciilor noi, care se face cu 1 zi înainte de emiterea facturii. respectiv 1, 5, 9, 15, 19, 22 sau 26.
https://www.orange.ro/help/cum-aflu-data-emiterii-facturi...

În ce dată ți se emite factura la Orange?

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Abonamentul intră în vigoare la data alocării serviciilor noi, care se face cu 1 zi înainte de emiterea facturii. respectiv 1, 5, 9, 15, 19, 22 sau 26.
https://www.orange.ro/help/cum-aflu-data-emiterii-facturi...

În ce dată ți se emite factura la Orange?

Vezi răspunsul lui @svetalex, în plus la facturare o să treacă până la 24 - 48 ore până o să fie actualizate cum trebuie toate informațiile.

@Eden80, dacă la momentul schimbării abonamentului nu ai solicitat explicit o anumită dată cu care acesta să intre în vigoare, modificarea propriu-zisă se va face în prima zi a noului ciclu de facturare. Cu alte cuvinte, așa cum a zis și Razvan, abonamentul nou va intra în vigoare cu o zi înainte de data emiterii facturii.
De exemplu, dacă perioada ta de facturare coincide cu luna calendaristică (1 nov. - 30 nov.), abonamentul nou va începe pe 1 dec., iar factura pentru perioada de facturare 1 nov. - 30 nov. se va emite pe data de 2 dec.
Dacă perioada ta de facturare este 6 nov. - 5 dec., abonamentul nou va începe pe 6 dec., iar factura pentru perioada de facturare 6 nov. - 5 dec. se va emite pe data de 7 dec.
Te rugăm să marchezi ca soluție răspunsul lui Răzvan pentru că este cel corect.
Suntem aici dacă mai ai alte întrebări.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!