Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
"Cardul introdus nu este un card de vizionare"
Acest mesaj îmi apare pe ecranul televizorului. (celălalt televizor funcționează normal). S-a mai întâlnit cineva cu situația asta și mă poate ajuta cu un sfat?
Multumesc anticipat!
Răspunsuri
Salut, Nick. Bine ai venit în comunitate.
Încearcă pașii indicați în ghidul de aici, selectând situația 2 care include și mesajul de eroare pe care îl ai: https://www.orange.ro/help/ce-pot-s-fac-dac-nu-funcioneaz...
Te rugăm să revii apoi și să ne spui dacă s-a rezolvat.
Salutare!
În caz că nu ai reușit deja, poți suna la Serviciul Clienți și te vor transfera la Tehnic, pentru a te ajuta. Tot timpul, când am întâmpinat probleme tehnice, am fost ajutat de către cei din departamentul specializat.
Baftă!
@Nick_6, s-a rezolvat problema cu eroarea de card? Te-au ajutat pașii din ghidul sugerat de MihaelaC?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.