anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Stoc PlayStation 5

Navzar
Începător
Știți cumva dacă stocul de PlayStation 5 se va reface de Crăciun sau dacă pot da precomanda?
Mulțumesc!
29 Răspunsuri 29

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
Salut, Navzar. Bine ai venit în comunitate. Deocamdată nu avem informații cu privire la stocuri, dar poți să îți introduci adresa de mail pentru a primi notificare atunci când va reveni pe stoc: https://www.orange.ro/consola-ps5/

RafaHelper
#StarMember
Salut @Navzar, ‏‏‎ ‎ Membrii din comunitate nu au informatii despre stocul produselor vandute in magazinul online Orange. Trimite pe mail intrebarea ta la: magazinonline@orange.ro sau activeaza notificarile din pagina de produs pentru a primi sms si/sau email cand va fi din nou in stoc produsul.

fbk
Începător
Salut @rafa.helper Speram doar sa nu vina cu intarziere notificarea, pentru ca daca se adauga 10 console in stoc, pana se primeste notificarea, toate sunt deja vandute.

Alextod
Începător
Salut, din pacate cam degeaba activezi notificarile de pe pagina de produs, cel putin eu nu am primit nimic si din ce am inteles produsul a fost de cateva ori pe stoc.

Navzar
Începător
Produsul a mai fost pe stoc în ultimele zile?

Alextod
Începător
Daca as fi primit notificarile, as fi stiut. Eu m-am inscris cu ceva timp inainte de lansare si nu am primit nicio notificare in ziua lansarii desi consola a fost pe stoc. Apoi am citit in diverse comentarii ca a fost pe stoc iar in ziua urmatoare si nici atunci nu am primit nimic, asa ca nu stiu ce sa mai cred daca acest sistem de notificari prin email / sms chiar functioneaza.

Navzar
Începător
Mulțumesc de răspuns

akagalan
Începător
Sa inteleg ca s-a terminat si stocul de astazi in cele 30 de secunde in care n-a mai mers pagina?

Pax40
Începător
Prin mail spuneati ieri ca astazi va fi disponibil, intru pe shop, aprea produs in stoc fara "buton" de "cumpara", apoi, apare "cumpara" dar la accesare doar erori, dupa n accesari si mesaj de eroare apare "stoc indisponibil". Sa inteleg ca ati trimis mail cu o zi inainte pt un produs pe care l-ati afisat in stoc fara optiune de cumparare initial, apoi din motive asa zis tehnice acea sectiune nu a functionat iar cand si-a "revenit" a fost stoc indisponibil? S-a epuizat un produs care nu a putut fi achizitionat..interesant.

akagalan
Începător
Fix asa s-a intamplat si la mine.

Pax40
Începător
Urat, inteleg faptul ca stocurile sunt mici iar cererea este mare, dar sa vezi produsul in stoc si sa nu il poti comanda... Iar tu ditamai compania sa ai un site de doi lei si sa aplici vesnica scuza cu "erori de site/platforma/sistem".... E o premiera si asta, sa te uiti la produs dar sa nu ai buton de cumparare...

Dven
Începător
Jeg de companie. Zici ca e de apartament. Am intrebat cand revine in stoc, dupa 3 saptamani nu am primit raspuns. Ma inscriu sa fiu notificat cand revine in stoc, nu primesc nimic. Aflu azi, seara, ca a fost in stoc. Ce mi-e orange, ce mi-e tiganul care vinde telefoane? Tot acolo sunt ambii, adica inseala lumea. Am dat numar de telefon, adresa email, m-am abonat la notificari, news si m-au inselat. Sa traim noi romanii care ii toleram pe inselatorii de genul asta, cum erau romanii tolerati de unguri in ardeal.

Pax40
Începător
Orange esti pe silent mode? Probleme de platforma? V-a disparut butonul de raspunde ca cel de cumpara si voua?

DanielaH
Moderator
Înțelegem nemulțumirea voastră și ne pare rău pentru această situație. Într-adevăr, stocul de ieri din magazinul online a fost destul de mic și a fost epuizat foarte repede. Ne-am fi dorit să venim cu o veste mai bună, dar în acest moment nu avem informații despre reînnoirea acestui stoc.