Întrebare fară răspuns

Stoc PlayStation 5

Știți cumva dacă stocul de PlayStation 5 se va reface de Crăciun sau dacă pot da precomanda?

Mulțumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 1 din 2

Salut, Navzar. Bine ai venit în comunitate.
Deocamdată nu avem informații cu privire la stocuri, dar poți să îți introduci adresa de mail pentru a primi notificare atunci când va reveni pe stoc: https://www.orange.ro/consola-ps5/

Salut @Navzar,
‏‏‎ ‎
Membrii din comunitate nu au informatii despre stocul produselor vandute in magazinul online Orange.
Trimite pe mail intrebarea ta la: magazinonline@orange.ro sau activeaza notificarile din pagina de produs pentru a primi sms si/sau email cand va fi din nou in stoc produsul.

rafa.helper
rafa.helper

rafa.helper

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
rafa.helper

Salut @rafa.helper

Speram doar sa nu vina cu intarziere notificarea, pentru ca daca se adauga 10 console in stoc, pana se primeste notificarea, toate sunt deja vandute.

Salut, din pacate cam degeaba activezi notificarile de pe pagina de produs, cel putin eu nu am primit nimic si din ce am inteles produsul a fost de cateva ori pe stoc.

Daca as fi primit notificarile, as fi stiut. Eu m-am inscris cu ceva timp inainte de lansare si nu am primit nicio notificare in ziua lansarii desi consola a fost pe stoc. Apoi am citit in diverse comentarii ca a fost pe stoc iar in ziua urmatoare si nici atunci nu am primit nimic, asa ca nu stiu ce sa mai cred daca acest sistem de notificari prin email / sms chiar functioneaza.

Prin mail spuneati ieri ca astazi va fi disponibil, intru pe shop, aprea produs in stoc fara "buton" de "cumpara", apoi, apare "cumpara" dar la accesare doar erori, dupa n accesari si mesaj de eroare apare "stoc indisponibil". Sa inteleg ca ati trimis mail cu o zi inainte pt un produs pe care l-ati afisat in stoc fara optiune de cumparare initial, apoi din motive asa zis tehnice acea sectiune nu a functionat iar cand si-a "revenit" a fost stoc indisponibil?
S-a epuizat un produs care nu a putut fi achizitionat..interesant.

Urat, inteleg faptul ca stocurile sunt mici iar cererea este mare, dar sa vezi produsul in stoc si sa nu il poti comanda...
Iar tu ditamai compania sa ai un site de doi lei si sa aplici vesnica scuza cu "erori de site/platforma/sistem"....
E o premiera si asta, sa te uiti la produs dar sa nu ai buton de cumparare...

Jeg de companie. Zici ca e de apartament. Am intrebat cand revine in stoc, dupa 3 saptamani nu am primit raspuns. Ma inscriu sa fiu notificat cand revine in stoc, nu primesc nimic. Aflu azi, seara, ca a fost in stoc. Ce mi-e orange, ce mi-e tiganul care vinde telefoane? Tot acolo sunt ambii, adica inseala lumea. Am dat numar de telefon, adresa email, m-am abonat la notificari, news si m-au inselat. Sa traim noi romanii care ii toleram pe inselatorii de genul asta, cum erau romanii tolerati de unguri in ardeal.

Dven
Dven

Dven

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Dven

Înțelegem nemulțumirea voastră și ne pare rău pentru această situație.
Într-adevăr, stocul de ieri din magazinul online a fost destul de mic și a fost epuizat foarte repede.
Ne-am fi dorit să venim cu o veste mai bună, dar în acest moment nu avem informații despre reînnoirea acestui stoc.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Dacă am prins-o pe 10 , când se schimba statusul comenzi , momentan e aprobată .

Alexu_2
Alexu_2

Alexu_2

User level
Nivel
0
21 / 100
puncte
Custom field 2
Alexu_2

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!