Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Dezactivare extraoptiune My Family fara înștiințare

Buna ziua.
Am următoarea situație: De minim 2 ani dețin trei abonamente diferite la Orange. In Decembrie 2020 îmi expira perioada contractuala la toate. Am mers in magazin și două dintre ele le-am reînnoit iar pe al treilea am făcut cerere de reziliere. Zis și făcut.
Astazi mi a sosit factura. Ce credeti!? Pe numărul la care am cerut rezilierea mi a venit un cost suplimentar de vreo 160 euro, cică as fi depășit datele mobile incluse (55 GB) cu vreo 30 GB și de aici costul respectiv. Mentionez că aveam cate 50 GB pe fiecare abonament și având 3 abonamente pe același nume dispuneam și de oferta lor MyFamily cu cate 50 GB in plus la fiecare abonament. Problema este că atunci când am cerut rezilierea pt al treilea nr de tel ei (Orange) mi au dezactivat acea extraoptiune MyFamily fara o înștiințare scrisa ori verbala. Si de aici și costul suplimentar de date. Adica 50 GB incluși în abonament și 30 GB consum suplimentar. Daca aveam acea extraoptiune activata nu mai discutam de nici o depășire de trafic. Pentru că 50gb+50 gb=100gb, iar eu am avut 80 cu tot cu depășire. Normal nu era aseamănă activă acea extraoptiune până la data când al treilea nr (cel reziliat) ajungea la data finala de contract, adică 15 Decembrie 2020?? Sau sa fiu anunțat în prealabil verbal sau online?? Este cineva care a întâlnit situații similare.? Nu știu că sa fac?? Mulțumesc anticipat!!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Menționez că nu am avut nici o întârziere de plata pe toată perioada contractuala și nu a fost depășită limita de date mobile pe nici un număr de tel pe întreaga perioadă contractuala!!!!

Bonusul family este la comun pt toate numerele nu e cate 50 GB pt fiecare număr. Este vina ta ca nu te-ai interesat înainte ce presupune renunțarea la abonament. Pe site găsești condițiile minime pt păstrarea Orange family trebuia doar sa citești, dacă ți-a fost lene acuma ia și plateste

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
1
202 / 750
puncte
Custom field 2

Sesizare scrisa de pe contul tau My Orange, primesti numar de inregistrare automat. Detaliezi situatia cat mai explicit si astepti raspuns.

Foarte posibil ca numărul să nu fi fost exclus din grupul My family înainte de încheierea perioadei contractuale ci doar să fi avut depăsire de consum de date. Dacă v-ați calculat greșit resursele considerând că beneficiul de 50 GB pentru grupul de familie este pentru FIECARE număr și nu pentru TOATE numerele (adică beneficiu comun) este posibil să fi consumat cei 50 GB bonus cu celelalte două numere.

Salut @FumGreu2018,
‏‏‎ ‎
Este neplacut sa vezi un cost atat de mare. In timp ce ai facut acest cost suplimentar ai fost notificat cu un mesaj ca ai depasit un cost suplimentar de 50 euro sau 100 euro?
In trecut cand am patit si eu ceva asemanator am primit un sms de avertizare dupa ce am depasit cei 50 de euro cost suplimentar.
‏‏‎ ‎
De altfel, inainte de a termina traficul inclus eu primesc o notificare prin SMS care ma avertizeaza ca urmeaza sa nu mai am trafic de internet, tu ai primit asa ceva?
‏‏‎ ‎
Pacat ca cei din magazin nu ti-au activat si optiunea costcontrol pe numarul tau, de asta pe viitor sa nu mai mergi la acel magazin.
Astept raspunsurile tale pentru a te ghida mai departe.

In acest caz recomandarea mea este sa trimiti un mesaj de aici catre Orange https://www.orange.ro/contact/ , alegi categoria "abonamente si servicii" apoi "factura" si povestesti cele intamplate.
‏‏‎ ‎
E important sa mentionezi ca intelegi sa fii tarifat pentru acel trafic consumat dar nu ai fost notificat in prealabil ca urmeaza sa ramai fara trafic de internet si nici cand ai depasit o valoare mai mare de cost suplimentar.
Cumva vina e undeva la mijloc, tu - pentru ca nu ai verificat noul contract in care nu mai este mentionat beneficiul Orange Family si nici nu ti-ai verificat consumul dar si Orange ca nu te-a notificat in cele 2 cazuri expuse de mine.
‏‏‎ ‎
Cere sa iti fie redus acel cost suplimentar sau anulat daca se poate si sa fie activata optiunea costcontrol pe acele numele.
‏‏‎ ‎
Iar bonus, in My Orange poti activa 100GB bonus pentru fiecare abonament.
Te asteptam sa ne spui ce ai rezolvat in urma mesajului trimis.

Salutare!Am pățit și eu să mi se scoată un număr din Family sau să mi se mărească abonamente că am făcut nu știu ce modificare, dar asta cu costuri suplimentare imense, mi se pare deja mult mai mult.
Îmi pare foarte rău pentru situația întâmpinată , dar cred și sper că se va rezolva în urma unei sesizări detaliate la Serviciul clienți, prin intermediul adresei de email serviciul.clienti@orange.ro sau din cont, secțiunea contact/ contactează-ne. Succes!

@FumGreu2018, s-a clarificat situația cu dezactivarea opțiunii Family? Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat. Mulțumim.

Salutare.Astazi am primit răspunsul în urma sesizarii făcute de mine în urma cu 6 zile din contul meu MyOrange.Rezultatul este POZITIV bineînțeles,nici nu concepeam altul. Si-au cerut scuze și mi s-a șters TOATA datoria din cont. Pentru situații similare pe viitor dacă aveți mai mult de un nr de telefon pe numele vostru și în cazuri ca al meu in care nu am fost notificat decât cu un singur mesaj in ziua când mă apropiam de terminarea datelor mobile iar după aceea timp de 11zile nu au mai făcut nici o notificare iar principalul atuu al meu a fost că nr cu pricina nu era Nr PRINCIPAL din cele trei pe care le detin ori ei (Orange) erau obligați să mă notifice și pe Nr PRINCIPAL (ADMIN) ceea ce nu s-a întâmplat. Multumesc tuturor pt susținere și gândurile bune. Deci se poate!!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!