Întrebare fară răspuns

1525 suprataxa!!

Buna! Poate a mai patit cineva si ma poate ajuta. Am vazut ca am cost suplimentar de 18€ din care stiu de 6€ ( reîncărcarea unui numar). Bineînțeles, stiam clar ca nu am avut de unde sa fac cost, am întrebat pe chat Orange-ul si mi-a zis ca s-au trimis 4 sms-uri la numarul 1525 (servicii adulte sau ceva de genu) 2,99€/ sms.
Stiu clar ca eu nu am trimis mesaje la numărul ala, ii prima data cand aud de el. Ce ma sfatuiti sa fac?
Mulțumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Maryana1993, bun venit în Comunitate!
Poți verifica existența acestui număr în istoricul mesajelor din telefonul tău. Este posibil să fi avut altcineva acces la telefonul tău?

@Maryana1993 Sunt foarte multe aplicatii / site-uri de internet care au cod malitios inserat in ele. In momentul in care se ruleaza acea aplicatie sau se acceseaza o pagina de internet de pe un telefon mobil, prin intermediul unui script este pregatit un astfel de SMS catre un numar cu suprataxa. O sa-ti apara pentru foarte scurt timp o fereasta, un pop-up, un buton, etc si daca nu esti atenta trimiti acel SMS fara sa bagi de seama.

Nesimtitii (MissBongo - https://missbongo.com/ro/) care detin cel numar scurt pot fi contactati la numarul cu tarif normal 0314255073, dar, din recenziile de pe Google pare sa nu raspunda nimeni la acel numar sau pe adresa de email romania@missbongo.com.

Partea buna este ca fiind un numar de telefon fix, posesorul acestuia poate fi identificat extrem de usor. Daca nu ajungi la un numitor comun cu Orange sau MissBongo depune plangere catre ANCOM sau ANOPC.

P.S. - Ai grija sa nu fie un abonament lunar / saptamanal catre acel numar de telefon.

Am verificat istoricul mesajelor si știu clar ca nu am trimis. Foarte interesant, nu am mai pățit asta pana acum.
Un asistent de pe chat Orange zicea ca nu se trimit automat si ca se trimit la cerere, si cu asta mi-a inchis gura.
Si de unde imi dau eu seama dacă e abonament lunar sau nu?
Si nu, nu are nimeni acces la telefonul meu.

Daca este sa ne luam dupa ce spun asistentii de pe chat, rezulta ca este ca vina apartine exclusiv utilizatorului din simplul fapt ca a avut nesimtirea de a utiliza un telefon mobil.

Cred ca ar tebui sa discuti pe mail cu administratorii Miss Bongo pentru a clarifica situatia. Din spusele lor "vă pot dezabona la http://unsub.askbongo.com/ sau prin trimiterea textului STOP către 1265 sau prin contactarea adresei 0314255073 sau prin trimiterea numărului de telefon la: romania@missbongo.com"

Eu raman la varianta unei aplicatii sau a unei pagini web care avea inserat un asemena cod malitios.

Am vorbit cu cei de la Bongo dupa ce au verificat daca s-au trimis sau nu mesajele catre 1525, mi-au spus ca acel numar (1525) nu le apartine.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!