Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu gasesc statusul unei comenzi

Am facut astazi o comanda din magazinul Orange, am ales produsul si am palsat comanda. Nu o regasesc in MAgazin-Comenzile mele si nici nu am primit un email sau SMS de confirmare a preluarii comenzii.
In momentul de fata, eu ca si client , nu pot stii daca acea comanda intr-adevar s-a plasat sau nu. Nu am nicio dovada , cu toate ca , in momentul plasarii comenzii, site ul mi-a raportat ca s-ar fi facut comanda. Nu o regasesc niciunde.

Foarte prost acest site Orange, extrem de intortocheat, informatii greu accesibile , incarcare greoaie ....total nemultumit de acest site.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Probabil a fost o eroare chiar in acel moment. Cei de la relatii clienti ce ti-au raspuns? Eventual incearca sa refaci comanda si verifica daca apare inregistrata in cont dupa aceea.

Și mie mi se pare complicat site-ul Orange. Ultima comanda am făcut-o in mai. Nu îmi aduc aminte ca ar fi existat un status al comenzii. Am fost anunțată prin email ca pot sa ridic comanda din Orange Shop. Dacă ai posibilitatea, poți sa verifici dacă ți-au fost luați banii din cont, in cazul in care ai făcut plata online.
O discuție asemănătoare am găsit aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2516860-status-comanda-telefon-black-friday
https://comunitate.orange.ro/questions/2321831-verific-statusul-comenzi-online

@flomanea, s-a rezolvat cu comanda? Ai regăsit-o în secțiunea Comenzile mele? A fost plasată până la urmă?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Ne bucurăm și te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!