Întrebare fară răspuns

Abonament online 8e fără telefon

Am urmat pașii online pentru un abonament de 8 e fără telefon
La finalizare mi _a transmis ca am de plătit 93,3 lei????
Cum se explica acest lucru? 8 e nu este 93 de lei.!!!!!!

Stefan_25
Stefan_25

Stefan_25

User level
Nivel
0
66 / 100
puncte
Custom field 2
Stefan_25
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Stefan, poți atașa, te rog, un screenshot din magazinul online pentru simularea făcută, binențeles fără să faci publice datele personale?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Bună,Ștefan! Încearcă să faci comanda din nou , dacă e posibil. Acum ai promoție de Black Friday pentru abonamentul de 8€ , redus la 6,40€/lună. Factura ta trebuie sa aibă un total de 31,66 lei. In cazul în care nu mai poți modifica nimic contactează Serviciul de Relatii Clienti.
Sper sa rezolvi problema.

N am apucat sa finalizez și am întrat din nou și s-a blocat din nou la finalizare
Am discutat cu un operator și voi fi sunat în următoarele zile

Stefan_25
Stefan_25

Stefan_25

User level
Nivel
0
66 / 100
puncte
Custom field 2
Stefan_25

@Stefan, ai reușit să achiziționezi online abonamentul dorit? E totul în regulă?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Am reușit cu abonamentul online

Stefan_25
Stefan_25

Stefan_25

User level
Nivel
0
66 / 100
puncte
Custom field 2
Stefan_25

Am rezolvat cu abonamentul!
Acum am o problema tehnica.... cred
Aplicația My Orange nu arata schimbarea din pre pay în abonament și Orange Money nu se deschide deloc
Au trecut 2 zile de când am activat abonamentul

Stefan_25
Stefan_25

Stefan_25

User level
Nivel
0
66 / 100
puncte
Custom field 2
Stefan_25

@Stefan, e OK acum cu aplicația My Orange și Orange Money?

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Nu ?
Nu s a rezolvat ... ????

Stefan_25
Stefan_25

Stefan_25

User level
Nivel
0
66 / 100
puncte
Custom field 2
Stefan_25

Salut,
Stefan, te rugam sa te conectezi in contul tau My Orange si sa accesezi sectiunea "setari cont" - "date personale" pentru a adauga un numar principal contului.
Apoi de la "setari cont" - "administrare numere", adauga numarul pe care vrei sa-l administrezi. Confirma-ne, te rog, daca ai reusit.

Am rezolvat
Am șters și reinstalat Orange Money și My Orange și am refăcut setările
Multumesc

Stefan_25
Stefan_25

Stefan_25

User level
Nivel
0
66 / 100
puncte
Custom field 2
Stefan_25

Ne bucurăm. Te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!