Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] iPhone 12 PRO - 5G nefunctional

Salutare!
Am un iPhone 12 PRO ce nu a fost achizitionat de la Orange, dar este 100% compatibil cu reteaua 5G. Am si un abonament compatibil (Orange PRO 48), am setat din telefon 5G, sunt in oras cu acoperire 5G (Buc), am resetat setarile de retea, am ultimul iOS, dar tot nu merge 5G.

Explicatia "oficiala" a Orangeului (dupa foarte multe balbe) este ca nu e telefonul luat de la ei! Vi se pare legal sa faca asta?

Stiti vreo alta solutie tehnica ce m-ar putea ajuta?

mihaipme
mihaipme

mihaipme

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
mihaipme
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

In contract apare mentionat accesul 5G la abonamentul tau, pe contul tau? Daca da, trimite un mail sau discuta pe chat cu cineva si mentioneaza ca doresti activarea profilului 5G, atat.

simple_dreams
simple_dreams

simple_dreams

User level
Nivel
2
1797 / 2000
puncte
Custom field 2
simple_dreams

Salut. Contractul meu e facut acum 9 ani, sigur nu apare ceva de 5G!

Am vorbit cu toata lumea posibila. Explicatia e ca tb luat de la ei

mihaipme
mihaipme

mihaipme

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
mihaipme

Sa inteleg ca tu ai aceasta oferta de 9 ani? Sigur nu ai acces 5G, trebuie sa treci la una din portofoliul actual.

simple_dreams
simple_dreams

simple_dreams

User level
Nivel
2
1797 / 2000
puncte
Custom field 2
simple_dreams

OMG. M-ai intrebat de contract, daca e mentionat in contract.

Oferta mea curenta este ORANGE PRO 48, luat anul trecut. Abonament care sigur contine 5G, conform siteului Orange

mihaipme
mihaipme

mihaipme

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
mihaipme

@mihaipme, într-adevăr, putem garanta funcționarea serviciului doar dacă telefonul este achiziționat de la Orange. Dar acest lucru nu înseamnă neaparat că nu poate funcționa. Colegii noștri de la departamentul tehnic recomandă upgrade la versiune ios 14.2.+ resetarea configurărilor de rețea (ceea ce înțeleg că ai făcut deja). Tu ce versiune ai instalată?

Am ultima versiune (14.2).

Eu cred ca o solutie ar putea fi schimbarea simului. Are sens?

mihaipme
mihaipme

mihaipme

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
mihaipme

@mihaipme, desigur, poți încerca și o schimbare de SIM, dacă cel existent este ceva mai vechi, dar cum spuneam, din păcate, nu putem garanta nici în acest caz funcționarea.
Baftă și te așteptăm cu vești bune!

So, update, am fost in shop (Orhideea, recomand, e un baiat Alexandru de nota 10). Am activat acelasi abonament, dar "editie mai noua", care sa contina si 5G, a facut 1 miliard de setari in sistemul Orange...si totul s-a rezolvat cand am schimbat si cartela.

Am 5G! Traiasca Alex.

mihaipme
mihaipme

mihaipme

User level
Nivel
0
42 / 100
puncte
Custom field 2
mihaipme

@mihaipme, ne bucurăm mult că s-a rezolvat și mulțumim pentru feedbackul lăsat aici.
Te mai așteptăm în Comunitate.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!