Întrebare fară răspuns

Nu pot accesa rețeaua 5G Orange pe Oneplus 8 Pro 5G

Buna ziua, am achiziționat recent un dispozitiv OnePlus 8 Pro.

Recent, in urma unui update de software am primit opțiunea de 5G in network list( poate fi observat în atașamente ). Cu toate acestea, deși folosesc un abonament Smart 15, 5G ready, nu pot accesa rețeaua 5G Orange.

Aplicația CellMapper îmi arată că accesul acestui dispozitiv pare restricționat în 5G și mă întreb dacă se poate rezolva cumva aceasta problema (5G state = RESTRICTED).

Am verificat și lista de benzi 5g suportate de telefon și pare că suporta benzile folosite de Orange.

Mulțumesc

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Trebuie sa suni la CC sau sa discuti cu cineva pe chat sau prin mail sa-ti activeze profilul 5G pe numarul tau.

simple_dreams
simple_dreams

simple_dreams

User level
Nivel
3
3080 / 5000
puncte
Custom field 2
simple_dreams

Salut, am sunat la CC si mi-au activat profilul 5G, dar nu pare sa se fi schimbat nimic. In CellMapper inca vad 5G Restricted si telefonul se conecteaza doar in reteaua 4G. O sa incerc sa merg si intr-un Orange Store poate pot rezolva intr-un final problema.

Trimite un mail mai bine sau discuta pe chat, e destul de greu sa te intelegi cu cineva pe subiecte mai tehnice... ai primit si un SMS care ar mentiona ca s-a activat ''optiunea Orange''?

simple_dreams
simple_dreams

simple_dreams

User level
Nivel
3
3080 / 5000
puncte
Custom field 2
simple_dreams

Da, am primit SMS-ul. Am repornit telefonul imediat dupa ce am primit SMS-ul si nimic. O sa incerc si prin email si intr-un Orange Store. Simt ca trebuie sa fiu perseverent :))

Eu iti recomand mai bine sa deschizi o sesizare scrisa, catre tehnic, cu numar de inregistrare, direct din contul tau si primesti pe mail numarul ei. :) Ai sanse mai mari...

simple_dreams
simple_dreams

simple_dreams

User level
Nivel
3
3080 / 5000
puncte
Custom field 2
simple_dreams

Mda, nu s-au putut rezolva nici așa. Pare că nu se poate activa profilul 5G pentru mine pentru că device ul nu poate fi detectat. O fi ceva și pe partea de soft de la OnePlus...

Buna ziua, telefonul acesta nu este in oferta Orange, deci nu l-am luat de la Orange.

Am înțeles și că Orange garantează funcționarea 5G doar pe terminalele aprobate intern, dar mă gândeam că poate exista vreo urma de speranță și pentru mine :)). Având în vedere că device ul nu poate fi detectat și profilul nu poate fi activat este clar că accesul este restricționat și telefonul nici nu poate incerca conectarea în 5G

Da, așa este. Nefiind în oferta Orange, aceste telefoane nu au putut fi testate de noi și din acest motiv nu putem garanta funcționarea în 5G. Sigur, acest lucru nu înseamnă obligatoriu că nu funcționează.

Da, am văzut că recent au apărut ceva modele OnePlus in oferta Orange (8T, Nord), poate va fi extinsa compatibilitatea și către acest producător. Este o întreagă discuție și pe forumul OnePlus pe tema lipsei 5G in diverse țări. Până recent nici nu vedeam opțiunea 5G in network list in setări. Doar in urma ultimului update de firmware (beta) am putut selecta 5G in lista și după asta am incercat sa vad daca pot face ceva pentru a mă putea conecta efectiv în retea

Salut. @Vlad, acum îți merge conectarea la 5g?? Eu am aceeași problemă. Op 8t cumpărat de la Orange, am in meniu 5g dar nu se conectează niciodată.

Salut. In cazul meu, in cele din urma problema a fost la Orange. Era activat doar profilul 5G, nu și opțiunea 5G din abonament. După ce mi-au activat și opțiunea, mă pot conecta fără probleme in 5G in București.

Sună la CC sau pe chat și cere-le explicit sa verifice statusul celor 2 chestii (profil/opțiune).

Mult succes.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!