Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Mai are cineva probleme dupa noul update de la Orange Money?

Buna!
Mie personal nu-mi mai functioneaza aplicatia.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 3

Mai este alta? In afara celor din app? Cei de la call center nu ar fi stiut?
Incompleta intrebarea/raspunsul tau! Parca ai lucra la call center orange money....

MihaiT_1
MihaiT_1

MihaiT_1

User level
Nivel
0
54 / 100
puncte
Custom field 2
MihaiT_1

Da Mihai,sa mergi intr-un Orangeshop si sa soliciti eliberarea unui card fizic. Nu toata lumea se descurca cu aplicatiile,pentru unii un card fizic le este de ajuns.

@ascary Am sa merg in Orange shop pentru a cere un card fizic. Am intrat de 4 ori in Orange shop comunicand aceasta problema, nu mi-a spus nimeni ca se poate asta. Nu inteleg de ce call center orange money nu mi-a oferit aceasta solutie. Dar ce conteaza lamurirea clientilor pentru Orange... Ieniuei maine o incerc si pe asta. Apropo, nu m-a contactat nimeni din partea orange pentru a da un termen de rezolvare, eu am solicitat si acest lucru! Vor arata foarte bine dialogurile acestea pe forumuri si bloguri de digital...

MihaiT_1
MihaiT_1

MihaiT_1

User level
Nivel
0
54 / 100
puncte
Custom field 2
MihaiT_1

@ascary, am intrebat in orange shop. Mi-au spus sa o rezolv din aplicatie, ei nu pot creea cardurile. Nu ai stiut? Sau tu ai alta informatie. Uite asa a mai trecut o saptamana si nu s-a rezolvat. Am reinstalat app. Mi-ar face placere sa isi ceara scuze cineva de la orange pentru neplacerile create.

MihaiT_1
MihaiT_1

MihaiT_1

User level
Nivel
0
54 / 100
puncte
Custom field 2
MihaiT_1

@MihaiT_1, ne pare rău pentru situația întâmpinată de tine. Ea a fost trimisă către colegii noștri de îndată ce ai semnalat-o, dar, din păcate, nu avem încă un termen estimat de rezolvare.
Mulțumim pentru înțelegere.

Mi se pare horror ce citesc pe aici... și într-adevăr m-a făcut să ezit în a deschide Orange Money.
-
Dar experiența mea a fost de 5***** - am deschis contul duminică dimineața și marți aveam deja cardul fizic livrat
(în provincie, la țară :)
-
Ieri am făcut și câteva tranzacții și deja a intrat și bonusul de 50 lei azi.
(și da, mi-au funcționat și alimentările și transferurile - inclusiv valută)
Poate am prins eu ziua de 13 să fie mai liberă din motive de superstiții :)

@Abonat, ne bucurăm că experiența ta a fost una pozitivă și îți mulțumim pentru feedback.
Te mai așteptăm cu impresii.

@Razvan bonusul se acorda pentru clienti noi.
@abonat ne poti spune si ce telefon utilizezi cu Orange Money, ce metoda de autentificare ai ales(parola sau amprenta), ai facut o alimentare cu un card sau prin transfer bancar?

Exact, ieri am primit bonusul de 50 de lei desi am Orange Money (facut online) de acum 2 ani si ceva.
Musai sa fi facut totul online probabil. Razvan,ai ti-ai facut contul online,activare,tot fara sa fi mers in magazin?
_____________
Stie cineva de ce nu merge plata recurenta cu cardul Orange Money la iQOS Romania?
Am incercat de mai multe ori in perioade diferite dar tot nu merge. Atentie,doar plata recurenta (pentru abonament),in magazinul online iQOS merge fara probleme.
Mentionez ca plata recurenta cu Orange Money merge pe platformele care le folosesc eu,in speta Spotify,Netflix,DIGI,HBO Go, Youtube Premium.

Am încercat cam de toate...
-
Alimentare cu card de la o bancă mică (fosta BCF, actuala Techventures.bank)
-
Transfer din ING și OTP.
-
Scos cash din ATM.
-
Plată cu cardul la comercianți mici și mari.
-
Este amuzant că nu se termină de tipărit bonul fiscal și deja primesc sms-ul pentru tranzacție :)
-
Telefon Samsung A42, cod PIN 123456, n-am încredere în siguranța oferită de amprente :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!