Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Buna!
Mie personal nu-mi mai functioneaza aplicatia.
Răspunsuri
@Andrei, bun venit în Comunitate!
Ne spui, te rog, ce se întâmplă când accesezi aplicația? Primești vreun mesaj de eroare?
Buna.
Dupa introducerea pinului sunt scos din aplicatie. Am dezinistalat și instalat din nou, si la fel. Am semnalat aceasta problema si la call centre-ul dvs si ieri si azi.
Mulțumim pentru detalii și pentru înțelegere. Vom transmite mai departe colegilor noștri și vom reveni aici când vom avea confirmarea că situația a fost remediată.
La mine funcționează, dar mai face câte o pauză din când în când! O făcea pauza și înainte de update, deci m-am obișnuit.
Salut @Andrei M_1,
La mine functioneaza, dar am versiunea BETA instalata.
Ce model de telefon folosesti?
Telefonul e un Xiami Redmi 8.
@Andrei M_1, merci de informatie.
Telefonul are instalat ultima versiune de OS?
Incerci sa te conectezi prin wifi sau date mobile?
Salut Andrei,doar un reset al telefonului la setarile din fabrică te poate ajuta. Telefonul tau are o "buba" software.Aplicatia Orange Money functioneaza perfect.
Samsung merge ok
Colegii noștri ne-au confirmat că situația a fost rezolvată cu ultimul update din Google Playstore.
@Andrei M_1, ne poți confirma, te rog, că este OK și la tine? Mulțumim.
Un lucru foarte bun! Sperăm să se și confirme în timp. Mulțumim!
Hello. Da, functioneaza ok acum. Multumesc.
Salut, orange money functioneaza ca uns:)).
Solicit eliberarea unui card virtual/ fizic de vreo 2-3saptamani. Nu s-a rezolvat. Am sunat de vreo 3 ori, au zis ca stiu de problema. Dar NU s-a rezolvat. Au zis ca sunt si ei la inceput....:))). Intentia folosirii acestui card era pentru cont google. Si ei mai au comunicari de genul : acum poti folosi orange money pentru wallet Iphone! Este jenant, ei sunt jenanti. Sunt cumva un start-up? IFN start-up? Acum invata sa faca o aplicatie? In toata comunitatea digital voi recomanda alte solutii.
Salut Mihai,ai folosit si noua metoda de eliberarea online a unui card Orange Money?
Am avut probleme chiar alaltăieri, când am vrut să alimentez cardul și nu a funcționat deloc. A doua zi a fost în regulă. Deci încă mai e de lucru!
Mai este alta? In afara celor din app? Cei de la call center nu ar fi stiut?
Incompleta intrebarea/raspunsul tau! Parca ai lucra la call center orange money....
Da Mihai,sa mergi intr-un Orangeshop si sa soliciti eliberarea unui card fizic. Nu toata lumea se descurca cu aplicatiile,pentru unii un card fizic le este de ajuns.
@ascary Am sa merg in Orange shop pentru a cere un card fizic. Am intrat de 4 ori in Orange shop comunicand aceasta problema, nu mi-a spus nimeni ca se poate asta. Nu inteleg de ce call center orange money nu mi-a oferit aceasta solutie. Dar ce conteaza lamurirea clientilor pentru Orange... Ieniuei maine o incerc si pe asta. Apropo, nu m-a contactat nimeni din partea orange pentru a da un termen de rezolvare, eu am solicitat si acest lucru! Vor arata foarte bine dialogurile acestea pe forumuri si bloguri de digital...
@ascary, am intrebat in orange shop. Mi-au spus sa o rezolv din aplicatie, ei nu pot creea cardurile. Nu ai stiut? Sau tu ai alta informatie. Uite asa a mai trecut o saptamana si nu s-a rezolvat. Am reinstalat app. Mi-ar face placere sa isi ceara scuze cineva de la orange pentru neplacerile create.
@MihaiT_1, ne pare rău pentru situația întâmpinată de tine. Ea a fost trimisă către colegii noștri de îndată ce ai semnalat-o, dar, din păcate, nu avem încă un termen estimat de rezolvare.
Mulțumim pentru înțelegere.
Mi se pare horror ce citesc pe aici... și într-adevăr m-a făcut să ezit în a deschide Orange Money.
-
Dar experiența mea a fost de 5***** - am deschis contul duminică dimineața și marți aveam deja cardul fizic livrat
(în provincie, la țară :)
-
Ieri am făcut și câteva tranzacții și deja a intrat și bonusul de 50 lei azi.
(și da, mi-au funcționat și alimentările și transferurile - inclusiv valută)
Poate am prins eu ziua de 13 să fie mai liberă din motive de superstiții :)
@Abonat, ne bucurăm că experiența ta a fost una pozitivă și îți mulțumim pentru feedback.
Te mai așteptăm cu impresii.
Ce bonus se acorda, ca eu nu am primit nimic?
@Razvan bonusul se acorda pentru clienti noi.
@abonat ne poti spune si ce telefon utilizezi cu Orange Money, ce metoda de autentificare ai ales(parola sau amprenta), ai facut o alimentare cu un card sau prin transfer bancar?
Pai @ascary zicea ca a primit și el bonus, deși are 2 ani cu OM.
Exact, ieri am primit bonusul de 50 de lei desi am Orange Money (facut online) de acum 2 ani si ceva.
Musai sa fi facut totul online probabil. Razvan,ai ti-ai facut contul online,activare,tot fara sa fi mers in magazin?
_____________
Stie cineva de ce nu merge plata recurenta cu cardul Orange Money la iQOS Romania?
Am incercat de mai multe ori in perioade diferite dar tot nu merge. Atentie,doar plata recurenta (pentru abonament),in magazinul online iQOS merge fara probleme.
Mentionez ca plata recurenta cu Orange Money merge pe platformele care le folosesc eu,in speta Spotify,Netflix,DIGI,HBO Go, Youtube Premium.
Pentru conformitate :)
Am încercat cam de toate...
-
Alimentare cu card de la o bancă mică (fosta BCF, actuala Techventures.bank)
-
Transfer din ING și OTP.
-
Scos cash din ATM.
-
Plată cu cardul la comercianți mici și mari.
-
Este amuzant că nu se termină de tipărit bonul fiscal și deja primesc sms-ul pentru tranzacție :)
-
Telefon Samsung A42, cod PIN 123456, n-am încredere în siguranța oferită de amprente :)
@ascary, cardul Orange Money a fost activat online și livrat prin curier. :D
@ascary you're the lucky one! :)
Ascary a răspuns
rafa.helper a răspuns
Razvan a răspuns
Abonat a răspuns
Ascary a răspuns
Ascary a răspuns
Razvan a răspuns
rafa.helper a răspuns
Razvan a răspuns
DanielaH a răspuns
Abonat a răspuns
DanielaH a răspuns
MihaiT_1 a răspuns
MihaiT_1 a răspuns
Ascary a răspuns
MihaiT_1 a răspuns
Vio73 a răspuns
Ascary a răspuns
MihaiT_1 a răspuns
Andrei M_1 a răspuns
Vio73 a răspuns
DanielaH a răspuns
Barracuda22 a răspuns
Ascary a răspuns
rafa.helper a răspuns
Andrei M_1 a răspuns
rafa.helper a răspuns
Vio73 a răspuns
DanielaH a răspuns
Andrei M_1 a răspuns
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.