Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Orice incercare de a achizitiona un produs online se soldeaza cu ...Please wait...in loop continuu si asta de 6 zile ... rusine nationala, reteaua nr 1
Răspunsuri
Salutare!
Ai încercat și de pe alt dispozitiv, cu alt browser, etc? La mine nu sunt probleme.Eventual, sună-i și cere legătura la Magazinul online, să fii ajutat cu o comandă prin intermediul telefonului, pentru că îți plasează comanda un consultant în aceleași condiții ca și când ai face tu acest lucru. Succes!
Am incercat , telefon , tableta , desktop...am sunat si mi au sugerat aplicatia...tot degeaba...am fost sunat pt abonament , dar nu mi l dau pe cel online ca vreau sa portez numarul...portarea numai in magazin...in magazin nu mi dau abonamentul online...asta in conditiile in care vreau sa aduc un numar de Orange , inapoi de la Vodafone...poate rezolv cu un supervizor , dar unde l gasesc ?...probleme marca Orange
Incep sa cred ca este din cauza conturilor pe care le am...am gasit unul care permite logarea fara probleme , dar la ultimul pas inainte de achizitie nu face selectia judetului in vederea ridicarii simului din magazin , iar prin curier zice ca nu am adresa...e nenorocire si cu Orange si cu Vodafone...de ceilalti ce sa mai zic
Salut @gerdian,
Pentru a verifica si modifica adresa de livrare, acceseaza acest link: https://www.orange.ro/myaccount/info-cont/address/main si incearca din nou sa plasezi comanda. Sa ne spui daca a functionat.
Aceeasi problema , pe telefon si pe desktop nici nu mi ofera posibilitatea de a alege intre magazin si curier , iar pe tableta mi a oferit o azi dimineata , o singura data , cu caracter de exceptie
Indiferent de abordare ajung la aceeasi imposibilitatate...cred ca voi incerca OPC sau un interviu la Tv in fata sediului , sa stie toata lumea despre aceasta bataie de joc , numita Orange
Inteleg, in acest caz iti sugerez sa trimiti un mail din sectiunea contact (https://www.orange.ro/contact/) la care sa atasezi screenshot-uri. De asemenea iti urez multa bafta si cu celelalte metode.
Am facut si asta , dar o poza nu demonstreaza nefunctionalitatea siteului...nu prea mai am optiuni
Intr un final, dupa discutii si nervi, Orange recunoaste nefunctionaliatea siteului si zice ca e poveste veche, insa pe mine ma lasa rece, dar partea buna este ca am primit o oferta de retentie de nerefuzat din reteaua rosie ... ma intreb cam cati clienti a pierdut portocaliul din cauza nepasarii ... asta se intampla cand angajarile nu sunt pe competenta ...
Sa auzim de bine si sa fim sanatosi, ca de prostie si coruptie nu ducem lipsa.
Poate vor să vândă exclusiv prin agenți și nu online, magazinul lor dă mai mereu rateuri la fiecare campanie populară sau când sunt reduceri mari, pe care nu le prea poți prinde.
Si eu am aceeasi problema/dezamagire, dorind sa ma portez si urmand toate demersurile facute si de userul gerdian si degeaba, nu te baga nimeni in seama
@dan_48, ne poți spune, te rog, ce probleme întâmpini? Sunt doar anumite pagini pe care nu le poți accesa sau niciuna? Un screenshot cu eroarea ne-ar ajuta să putem trimite mai departe colegilor noștri.
vrajeala...
am mai trimis pe mail la orange si raspunsul a fost ca exista o problema cu site ul ce nu poate fi remediata prea curand si ma redirectionau catre magazinele din oras care au alte oferte mai putin avantajoase.
Eroarea apare atuci cand nu pot selecta locatia de unde pot ridica noua cartela gsm.
Daca orange ar dori sa vanda ofertele promo de ,,black friday" dupa site , cu siguranta ar fi gasit o varianta, chiar si cu un site defect.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.