anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Site magazin online nefunctional

gerdian
Junior
Orice incercare de a achizitiona un produs online se soldeaza cu ...Please wait...in loop continuu si asta de 6 zile ... rusine nationala, reteaua nr 1
16 Răspunsuri 16

Vio73
#StarMember
Salutare! Ai încercat și de pe alt dispozitiv, cu alt browser, etc? La mine nu sunt probleme.Eventual, sună-i și cere legătura la Magazinul online, să fii ajutat cu o comandă prin intermediul telefonului, pentru că îți plasează comanda un consultant în aceleași condiții ca și când ai face tu acest lucru. Succes!

gerdian
Junior
Am incercat , telefon , tableta , desktop...am sunat si mi au sugerat aplicatia...tot degeaba...am fost sunat pt abonament , dar nu mi l dau pe cel online ca vreau sa portez numarul...portarea numai in magazin...in magazin nu mi dau abonamentul online...asta in conditiile in care vreau sa aduc un numar de Orange , inapoi de la Vodafone...poate rezolv cu un supervizor , dar unde l gasesc ?...probleme marca Orange

gerdian
Junior
Incep sa cred ca este din cauza conturilor pe care le am...am gasit unul care permite logarea fara probleme , dar la ultimul pas inainte de achizitie nu face selectia judetului in vederea ridicarii simului din magazin , iar prin curier zice ca nu am adresa...e nenorocire si cu Orange si cu Vodafone...de ceilalti ce sa mai zic

RafaHelper
#StarMember
Salut @gerdian, ‏‏‎ ‎ Pentru a verifica si modifica adresa de livrare, acceseaza acest link: https://www.orange.ro/myaccount/info-cont/address/main si incearca din nou sa plasezi comanda. Sa ne spui daca a functionat.

gerdian
Junior
Aceeasi problema , pe telefon si pe desktop nici nu mi ofera posibilitatea de a alege intre magazin si curier , iar pe tableta mi a oferit o azi dimineata , o singura data , cu caracter de exceptie Indiferent de abordare ajung la aceeasi imposibilitatate...cred ca voi incerca OPC sau un interviu la Tv in fata sediului , sa stie toata lumea despre aceasta bataie de joc , numita Orange

RafaHelper
#StarMember
Inteleg, in acest caz iti sugerez sa trimiti un mail din sectiunea contact (https://www.orange.ro/contact/) la care sa atasezi screenshot-uri. De asemenea iti urez multa bafta si cu celelalte metode.

gerdian
Junior
Am facut si asta , dar o poza nu demonstreaza nefunctionalitatea siteului...nu prea mai am optiuni

gerdian
Junior
Intr un final, dupa discutii si nervi, Orange recunoaste nefunctionaliatea siteului si zice ca e poveste veche, insa pe mine ma lasa rece, dar partea buna este ca am primit o oferta de retentie de nerefuzat din reteaua rosie ... ma intreb cam cati clienti a pierdut portocaliul din cauza nepasarii ... asta se intampla cand angajarile nu sunt pe competenta ... Sa auzim de bine si sa fim sanatosi, ca de prostie si coruptie nu ducem lipsa.

Razvan
#StarMember
Poate vor să vândă exclusiv prin agenți și nu online, magazinul lor dă mai mereu rateuri la fiecare campanie populară sau când sunt reduceri mari, pe care nu le prea poți prinde.

dan_48
Începător
Si eu am aceeasi problema/dezamagire, dorind sa ma portez si urmand toate demersurile facute si de userul gerdian si degeaba, nu te baga nimeni in seama

DanielaH
Moderator
@dan_48, ne poți spune, te rog, ce probleme întâmpini? Sunt doar anumite pagini pe care nu le poți accesa sau niciuna? Un screenshot cu eroarea ne-ar ajuta să putem trimite mai departe colegilor noștri.

dan_48
Începător
vrajeala... am mai trimis pe mail la orange si raspunsul a fost ca exista o problema cu site ul ce nu poate fi remediata prea curand si ma redirectionau catre magazinele din oras care au alte oferte mai putin avantajoase. Eroarea apare atuci cand nu pot selecta locatia de unde pot ridica noua cartela gsm. Daca orange ar dori sa vanda ofertele promo de ,,black friday" dupa site , cu siguranta ar fi gasit o varianta, chiar si cu un site defect.

nico_nic555
Începător
Si acum, dupa 7 luni e tot asa! o bataie de joc grosolana, o flegma pe fata tuturor clientilor! Dar punem "oferte" in bascalie, asa e , orange? Siteul merge doar ca sa platesti factura, acolo nu sunt probleme! Niste nemernici!

MihaelaC
Community Manager
Community Manager
@nico.nic555 îmi pare rău, îți apare eroarea descrisă mai sus de gerdian? Îmi poți da, te rog mai multe detalii? În ce pagină te afli și ce acțiune îți dorești să faci și nu merge? Ne poți atașa, te rog un screenshot?