Întrebare fară răspuns

Deconectare retea iPhone 12 pro atat pe 5G cat si pe 4G

In anumite locatii in Cluj-Napoca, telefonul meu nu poate fi utilizat acesta deconectandu-se de la retea incotinuu.
Indiferent daca il tin doar pe 4G sau pe 5G nici macar apeluri nu pot sa efectuez. Am schimbat sim-ul, am sunat la 300 de 6 ori, mi-am trimis setari noi de reatea, nimic nu merge. Daca vreau sa sun pe cineva imi da call failed, iar daca cineva incearca sa ma sune, le apare ca si cum nu as avea semnal.
Abonamentul este Smart 15 cu 5G
A mai patit cineva asa ceva?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

@Vladb, bine ai venit în Comunitatea Orange!
Ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta? De cât timp ai această problemă? A funcționat vreodată?
Ce versiune de ios ai instalată?

Am aceata problema de luni, 16.11.2020. Comportamentul acesta este doar in anumite zone din oraș cum ar fi:calea baciului, piața abator

Nu avem semnalat niciun incident de rețea în Cluj.
Pentru iPhone 12, colegii noștri de la departamentul tehnic recomandă un upgrade la ios 14.2.

Cred ca sunt de vina echipamentele 5G Samsung... cel putin pe zona unde semnaleaza colegul mai sus sunt active si echipamente de acest gen. Pacat ca nu s-a mers pe Huawei...

Am iOS 14.2. Deja începe sa ma irite foarte tare problema și cred ca singura rezolvare ii o sesizare la ANPC sau retur telefon + schimbat operator. Eu zic sa trimiteti o echipa tehnica in zona sau sa fiu contactat de cineva cu cunoștințe tehnice ca sa pot sa ii explic problema și sa nu vina cu soluții de genul restart la telefon...

Înțeleg că ai luat deja legătura cu Serviciul Clienți și au verificat situația și contul tău personal. Ce răspuns ai primit?
Dacă este încă în curs de investigare, îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea consultanților de acolo.
Colegii mei au testat aseară și, dupa upgrade la noua versiune de ios + resetarea configurărilor de rețea, telefonul s-a conectat la 5G și nu s-a deconectat ulterior.

Nu este vorba de conectare la reteaua 5G, este vorba despre deconectare atat de la 5G cat si 4G. Nu pot sa efectuez apelari deloc. De fiecare data cand incerc sa sun primesc call failed.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!