Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna ziua....am făcut o plata on line către o asociație si am primit un email din partea băncii ca ...tranzatia este eșuată...
Am luat legatura cu asociația respectiva si banii nu au ajuns la ei dar banii din contul meu s au retras...
Intrebarea mea este ...unde sunt banii ...si cum ii pot recupera
In situatii de acest gen banii sunt blocati si se afla undeva "in asteptare" - poate nu este ce mai corecta formulare - si vor fi retrurnati in contul tau dupa ce se lamuresc treburile.
Pentru a grabi procesul de rambursare, trebuie luat legatura cu institutia emitenta a cardului, explicata situatia si solicitat rambursarea sumei respective.
Alte răspunsuri
Buna @Eluta,
Ne poti da mai multe detalii, ai platit prin aplicatia Orange Money sau unde ai facut mai exact plata?
Da...prin Orange Money ...
In situatii de acest gen banii sunt blocati si se afla undeva "in asteptare" - poate nu este ce mai corecta formulare - si vor fi retrurnati in contul tau dupa ce se lamuresc treburile.
Pentru a grabi procesul de rambursare, trebuie luat legatura cu institutia emitenta a cardului, explicata situatia si solicitat rambursarea sumei respective.
Verifica in aplicatie daca suma respectiva apare cu rosul sau cu galben. Daca pare cu rosul este finalizata si trebuie sa ceri mai multe detalii la numarul 300. Daca apare cu galben atunci trebuie sa mai astepti pana se va finaliza sau anula tranzactia.
Poti suna la 300 pentru a se verifica plata si a afla cand banii vor fi din nou disponibili in contul tau.
Banii se întorc cam în 7 zile, însă îți recomand să suni la 300 și să ceri deblocarea sumei, mai repede.
Va multumesc frumos pt raspunsurile voastre.... Am vorbit cu cei de la Orange Money si mi au spus ca nu au spus că nu am avut bani insuficienți in cont eu avand bani rămași în cont ... iar înapoi nu stiu daca ii mai primesc...
Multumesc ... Am sa sun
Da ... s a rezolvat .... Ei mi au spus ca nu am avut bani suficienți in cont pt a face transferul ..
Eluta a răspuns
FaraUnID a fost desemnat cel mai bun respondent
rafa.helper a fost desemnat cel mai bun respondent
Eluta a răspuns
Eluta a răspuns
Razvan a răspuns
rafa.helper a răspuns
FaraUnID a răspuns
Eluta a răspuns
rafa.helper a răspuns
Eluta a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.