Întrebare fară răspuns

Status comanda telefon Black Friday

Am comandat telefonul Samsung S10 si portat la noul abonament Fun10. Comanda a fost data de vineri seara de Black Friday.
Comanda in contul orange a ramas neschimbata: Validare comanda.
Se poate verifica cumva statusul acestei comenzi si daca macar a fost trimis la curier?
Comanda nr.: 2410586

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Cel mai probabil durează cu perioada acesta de Black Friday și din acest motiv durează mai mult.
Dar nu îți face griji :)

Salut @stefan187,
‏‏‎ ‎
Noi in comunitate nu putem verifica statusul comenzii tale, iti recomand sa apelezi numarul 300 sau sa vorbesti pe chat Djingo cu un consultant despre comanda ta.
Comenzile plasate in aceasta perioada pot intampina intarzieri din cauza volumului foarte mare de comenzi.

Pot fi întârzieri consistente în perioada aceasta, pentru că așa este în fiecare an de Black Friday. Eu am primit anul trecut după vreo 3 săptămâni telefonul.

La mine a fost preluată greu de către firma de curierat, iar apoi a stat la ei mult și bine. M-am dus la ei după vreo două săptămâni și nu mi-au găsit telefonul. După mai multe sesizări la Orange și firma de curierat, după încă o săptămână, m-au chemat să-mi dea telefonul, cu toate că eu îl comandasem acasă. Cam asta este, pe scurt. Sigur, atunci a fost din vina firmei de curierat, care aveau produsele depozitate la grămadă, inclusiv prin toată curtea sediului. Mulțumesc rafa.helper!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!