Întrebare fară răspuns

Nu merge magazinul online Orange

Am incercat sa comand un abonament nou, dar se pare ca site-ul nu functioneaza, din nou:https://youtu.be/2Ao5Y8oW3wE

Am incercat de pe mai multe dispozitive.

A mai patit cineva asta?

vlad_21
vlad_21

vlad_21

User level
Nivel
0
13 / 100
puncte
Custom field 2
vlad_21
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, Vlad. Am încercat și eu de pe telefon și funcționează. Îți merge acum?

MihaelaC
MihaelaC

MihaelaC

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
MihaelaC

Salutare!
Poate a fost o eroare de moment și apoi și-a revenit.
Mai încearcă și trebuie să reușești, eventual și cu un alt browser!
Succes!

din păcate problema persistă, video în link-ul de mai jos. De data aceasta de pe telefon. Am mai încercat de pe încă 2 PC-uri și un telefon mobil, deci cu siguranţă problema nu este la mine:
https://youtu.be/Jm-njQqYQSo

vlad_21
vlad_21

vlad_21

User level
Nivel
0
13 / 100
puncte
Custom field 2
vlad_21

@Vlad, am trimis situația ta (împreună cu filmulețele) colegilor noștri de la magazinul online care vor investiga această eroare de afișare.
Mulțumim pentru sesizare și înțelegere.

DanielaH
DanielaH

DanielaH

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Echipă
Custom field 2
DanielaH

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!