Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] 0 euro credit dupa reincarcare

O prietena si-a incarcat telefonul, avea minute si internet cateva ore, dar dupa aceea nu mai mergea. De ce? Am incercat sa apelam la *100# dar in mesaj au scris doar ca are 0 euro credit.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Buna Hanna.
Poti sa ne dai cateva detalii in plus? De ex, daca prietena ta si-a activat o extraoptiune sau si-a incarcat cu credit cartela?
De asemeni, poate fi ceva de moment, de la retea, in cazul in care a fost activata o extraoptiune.
Revino cu detalii te rog.

Mai tarziu a primit un mesaj in care scria ca a consumat datele deja . Dar nu avea cum pentru ca si-a incarcat cartela in urma cu cateva ore. Ziua urmatoare si-a incarcat inca odata cartela . Noroc ca nu s-a intimplat iarasi. Deci s-a rezolvat problema

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!