Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
O prietena si-a incarcat telefonul, avea minute si internet cateva ore, dar dupa aceea nu mai mergea. De ce? Am incercat sa apelam la *100# dar in mesaj au scris doar ca are 0 euro credit.
S-a consumat creditul inainte sa se reactiveze optiunea.
Alte răspunsuri
S-a consumat creditul inainte sa se reactiveze optiunea.
Buna Hanna.
Poti sa ne dai cateva detalii in plus? De ex, daca prietena ta si-a activat o extraoptiune sau si-a incarcat cu credit cartela?
De asemeni, poate fi ceva de moment, de la retea, in cazul in care a fost activata o extraoptiune.
Revino cu detalii te rog.
@Hanna1638, s-a clarificat situația cu reîncărcarea? Este totul în regulă?
Mai tarziu a primit un mesaj in care scria ca a consumat datele deja . Dar nu avea cum pentru ca si-a incarcat cartela in urma cu cateva ore. Ziua urmatoare si-a incarcat inca odata cartela . Noroc ca nu s-a intimplat iarasi. Deci s-a rezolvat problema
simple_dreams a fost desemnat cel mai bun respondent
Hanna1638 a răspuns
DanielaH a răspuns
Anca07 a răspuns
simple_dreams a răspuns
Hanna1638 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.