Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Customer Voice - nu functioneaza parola

Am cont customer voice de cativa ani dar cand incerc sa intru in cont nu functioneaza parola, am incercat sa resetez parola dar cand completez campurile si dau "Termina" primesc eroarea "Te rugăm să respecți formatul de parolă solicitat" chiar daca parola mea contine toate elementele necesare formatului cerut. Ce ar trebui sa fac?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, Patrikr. Bine ai venit în comunitate.
Am transmis colegilor situația ta cu privire la contul de Customer Voice și vom reveni cu un răspuns.

Buna, multumesc pentru ajutor, am fost contactat de un coleg care a reusit sa imi reseteze parola, as dori sa semnalez o problema care am observat ca induce lumea in eroare (sau poate doar pe mine), parola necesita un simbol, folosind "=" cerinta se face verde(✓) dar daca incerci sa o setezi nu te lasa si spune ca nu urmezi formatul, eu recomand ca "=" sa fie adaugat pe lista de simboluri permise sau sa se faca evident faptul ca acesta nu este considerat ca simbol prin ramanerea cerintei rosie(X).
Multumesc inca o data pentru ajutor!

Revenim cu vești bune. Colegii noștri au și implementat sugestia ta. A fost făcut un update pe lista de caractere și a fost adăugat și acesta “=”, alături de celelalte simboluri.
Mulțumim încă o dată și te mai așteptăm în Comunitate.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!