Întrebare fară răspuns

Nu pot efectua apeluri, trimite mesaje sau folosi date

In urma cu 3 zile am inceput sa am o serie de probleme legate de efectuarea apelurilor, transmiterea de sms-uri si utilizarea datelor. Am incercat clasicele metode de a restarta telefonul, resetatea setarilor de retea, stergerea integrala a telefonului (factory reset), nimic, in mod ciudat atata timp cat sim-ul meu este intr-un iphone, dupa 2-3 minute de la resetare/airplain mode/formatare primesc infernalul "Call failed". Cand spun in nici un iphone ma refer la faptul ca am incercat in 4 iphone-uri diferite, toate functioneaza cu alte cartele (inclusiv telefonul meu).
Astfel am ajuns la concluzia ca sim-ul meu este demagnetizat si ca ar fi o idee buna sa trec pe la un orange shop pentru a-l schimba. zis si facut, am schimbat sim-ul si din nou aceeasi problema, call failed, repet acelasi telefon, cu o cartela prepay orange functioneaza fara probleme.

Am contactat departamentul de suport intai prin chat: rezolutia a fost sa merg intr-un orange shop. apoi am incercat sa contactez telefonic serviciul, unde in prima faza am disctuat cu o domnisoara care mi-a sugerat sa contactez Apple si cu un domn care incerca mai mult sa ma convinga ca pot efectua apeluri, trimite sms-uri si sa mi folosesc datele, mai degraba decat sa incerce sa rezolve problema. De asemenea avea dificultati extraordinarea de a intelege mesajul de "Call failed", i-am precizat eroare dupa care dansul ma intreba, "dar ce zice?".

Am intrat in legatura cu cei de la Apple, cu care am discutat si am facut remote troubleshooting (dansii au un tool de remote diagnosis) timp de 40 de minute revenind din nou la aceeasi rezolutie "telefonul este in regula vorbiti cu carrier-ul".

In urmatoarea zi cu forte proaspete merg iar intr-un orange shop unde o domnisoara a incercat intai un e-sim si dupa ce acesta nu a mers am revenit la un nou sim cu promisiunea unei sesizari in acest sens. Mi-a si zburat din minte gandul de a cere un numar de inregistrare, am gasit optinuea din meniul serviciu clienti prin care se pot verifica solicitarile in curs legate de numarul de telefon si surpriza, "Nici o solicitare in curs".
Mi se pare absolut inadmisibil sa nu-ti poti folosi numarul de telefon pentru care platesti abonament.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, erlik28. Bine ai venit în comunitate.
Îmi pare rău pentru această situație, dacă ai făcut o sesizare colegii se vor ocupa, însă putem să încercăm și noi să verificăm situația sesizării tale. Fiind vorba despre verificarea contului personal ți-am trimis un mesaj privat pe mail.

Bună! Ai încercat și un telefon cu Android sau numai iPhone-uri?
Iar a 2-a întrebare, ești sigura ca abonamentul pe acel număr nu este cumva suspendat din diverse motive?

Bun venit înn Comunitate!
Trebuie încercat și cu alt telefon să nu fie de vină cartela sim sau telefonul tău. Trebuie luate prin excludere, după părerea mea. Succes!

Salut, multumesc de sugestii. Acum ca si raspunsuri: pe acelasi cont mai este un numar si acela functioneaza ok, @Vio78, am incercat mai multe telefoane si am si schimbat sim-ul dar fara noroc

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!