Întrebare fară răspuns

Când vor ajunge la cumpărători iPhone 12 Pro Max achiziționate prin precomandă?

Vor ajunge in data de 13 sau pt ca ziua coincide cu Black Friday or sa mai întârzie o saptamana?

Anesdor
Anesdor

Anesdor

User level
Nivel
0
26 / 100
puncte
Custom field 2
Anesdor
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Hello! Nici eu nu am reusit sa obtin nici o informatie cand am sunat la call center legata de precomanda facuta, ba mai mult, mi-au spus ca numarul comenzii nu e valid sau nu exista...asta inseamna ca doar cei din magazinul unde am facut comanda au acces la acest numar si la urmarirea comenzii ?? Am vazut ca @DanielaH a trimis mail-uri legate de comenzi, as putea sa primesc si eu unul ? Multumesc!

@onii9703: Crezi că un email cu amânarea incompetenței Orange ți-ar fi util pentru precomanda care ai lansat-o? Eu nu cred că îți va finaliza comanda ci doar o va amâna, iar pe tine te va mai liniști ca să nu te convingăp și mai mult cât să regreți că ai făcut acea precomandă. Atât timp cât bagheta magică a dirijorului Orange este imună solicitărilor voastre, orice mișcare în orchestră este inutilă și tratată cu indiferență.

buna, a mai primit cineva tel? noutati?
dupa nr de comanda, nimeni nu poate verifica, am sunat si la 300..... toata lumea ridica din umeri, ca o chestie informativa....am auzit ca abia dupa jumatatea lunii ianuarie vor fi livrate, dar nu stiu daca e si adevarat...

Buna. Nici eu nu am primit, am sunat la 300 de cateva ori, mailuri. De fiecare data raspunsul este: ia legatura cu consultantul business. Consultantul business nu importa telefoane.
Emag are de 3 zile in stoc, Media Galaxy Baneasa are in stoc fizic. Orange daca livreaza dupa Craciun, degeaba. Precomanda data de o luna jumatate.
Nici linkul de redirectionare din mail catre pagina asta nu mai merge. Orange ce facem?

Salut,

Ceva sanse sa revina in stoc iPhone 12 Pro inainte de 31 dec? Deja la livrare pana in 31 nici nu ma mai gandesc...
Am facut si eu precomanda acum 1 luna cu ajutorul unui consultant pentru ca portez numarul. Acum consultantul nu stie nimic de livrare.

Vreau sa cred ca nu este doar vina Orange.. mai ales ca telefonul nu este pe nicaieri in stoc. Dar macar un comunicat fie el si general ar fi de bun simt.

Thanks.

Asa este George,pana la urma problema este la producator care nu reuseste sa acopere cererea mare si stii cum e,prima data se asigura stocurile din Occident iar noi mai spre sfarsit asa...

Da, treaba cu Occidentul este adevarata.
Totusi, nefiind un expert in marketing, cred ca e mai ok sa iti tii clientii in priza cu niste mesaje reale.. Dar poate de fapt e o problema cu dus si intors. Tu - Orange sa dai o data de livrare si sa iti asumi reinnoirea stocurilor si sa castigi din vanzari sau pierzi pentru ca lumea nu are rabdare.

Mai e optiunea sa nu faci nimic public pentru ca e posibil ca la alti retaileri sa ajunga mai devreme (dar totusi nu cred ca mai e vorba de cine e primul acum mai ales cand a trecut o gramada timp de la lansare + ca importatorul probabil e acelasi pentru toata Romania).

De ex, in situatia mea nu cred ca e vorba sa ma fure drept client alt retailer mai ales ca stiu ce oferta am primit de la Orange dar cum ziceam.. asteptam ceva conrect. nu de genul: "da click pe butonul anunta-ma cand e in stoc"

Poate ne aude cineva de la "aprovizionare". :)))

Bafta.

eu l-am primit astazi. Comanda data pe 16 noiembrie

Catta
Catta

Catta

User level
Nivel
1
367 / 750
puncte
Custom field 2
Catta

@Catta ma bucur pentru tine sincer dar e clar ca Orange nu are niciun respect pentru clienti si ordinea precomenzilor. Sa te bucuri de el :D

Ne pare rău pentru această situație și vă înțelegem nerăbdarea și frustrarea.
Ca o mențiune, onorarea precomenzilor (cele făcute înaintea datei de 13 noiembrie, dar si cele de după) se face în ordinea în care aceastea au fost plasate, dar și în funcție de stocurile existente pentru diferitele modele/ capacități/ culori.
Pentru aceia dintre voi care nu ați primit încă telefonul, am continuat să ne interesăm pentru a vă putea oferi mai multe detalii. Din păcate, din informațiile pe care le avem de la colegii noștri, anul acesta nu vom mai primi nicio livrare cu iPhone.

Bravo orange! Tare! Se poate anula comanda chiar daca au trecut cele 30 zile? Iphone 12 pro a primit cineva? N am vazut pe nimeni aici sa fii zis ca a primit...

Intr-adevar se pare ca anul acesta nu se vor mai face livrari catre retaileri....
Am inteles ca la istyle ieri a fost ultima livrare primita de ei pentru pro normal si deja e epuizata din precomenzi.
Acum au max-uri in stoc si pro normal vine d abia in ianuarie.

Am dat comandă/precomandă în data de 18.11 într-un shop și nici în prezent nu am telefonul (iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 256 gb). Ultimul mesaj de la Orange primit în legătură cu achiziția mea a fost ,,Comanda ta este în curs de procesare. Te anunțăm când ajunge în magazinul Orange." (primit acum 3 zile). Sper să ajungă cât mai repede...

Nu cred ca sunt sanse sa vina prea curand, cel mai probabil dupa 15 ianuarie, dureaza o saptamana transportul si cum suntem si noi in concediu asa sunt si ei.

BogdanAk
BogdanAk

BogdanAk

User level
Nivel
1
384 / 750
puncte
Custom field 2
BogdanAk

Haideti sa va spun eu cum mi-am comandat 12 pro de la orange la mijlocul lui decembrie, si l-am primit cateva zile mai tarziu. Eu am ratat precomenzile de atunci de la inceputul lui noiembrie, asa ca a trebuit sa astept sa se mai puna stocuri pe magazinul online (voiam sa ma folosesc de oferta cu triplarea punctelor pentru magazinul online). Cand am vazut ca nu se mai pune nimic, mi-am instalat pe laptop, pe google chrome mai exact extensia Distill.io. Aceasta extensie da refresh la o anumita pagina web, sau mai multe, odata la cat timp vreti voi (minim fiind 5 secunde), si atunci cand se schimba ceva, va da mail. Am pus programelul asta sa ruleze 24/24 pe pagina 12 pro din magazinul online, ca sa descopar ca de fapt, uneori, se mai baga cate ceva pe stoc, doar ca disparea repede. Pana intr-o zi (aproximativ 10 decembrie) cand am primit mail ca s-a pus un 12 pro si am fost pe faza, asa ca am intrat repede, l-am comandat, si imediat dupa ce am realizat comanda a disparut din stoc, semn ca probabil a fost pusa doar o bucata. 4 zile mai tarziu, mi-a venit telefonul. De asemenea, tin sa va spun ca acel buton “anunta-ma cand revine” nu o sa va ajute foarte mult. Eu am primit mesaj ca s-a pus pe stoc la 30 de minute dupa ce mi-a dat programul respectiv mail ca s-a pus, iar 30 de minute sunt destule pentru a fi sold out din nou. Recomandarea mea este sa incercati asa cum am facut eu Mult succes si sper sa va primiti toti telefoanele!

Exact asa am facut si eu dar fara extensie! Pur si simplu dadeam refresh uri la pagina si a aparut 1 pro max! Am facut precomanda pe 11 Noiembrie si pe 13 Noiembrie m-a sunat curierul cu coletul!

Cristian S
Cristian S

Cristian S

User level
Nivel
0
75 / 100
puncte
Custom field 2
Cristian S

Interesanta chestie...inca un motiv sa avem incredere in Orange ca telefoanele vin in functie de "randul la coada" al cumparatorului.

Cum am mai spus mai sus, eu si poate si alte persoane de aici asteptam telefonul la prelungirea abonamentului/portare... prin consultant... si nu il putem lua direct din site.
Vad pe la TV ca Orange e singura care face reclama cu Apple ip12, ele fiind 0 in stock. probabil le-au ramas mini :))).

Multumim paduu15 si Cristian S.

Salutare.
Si eu am facut precomanda in magazin (Orange Shop Plazza Bucuresti) in data de 18 noiembrie pentru un Iphone 12 Pro Max 256Gb Graphite.Am vorbit cu consultantul si am inteles ca nu au avut niciun Iphone Pro sau Pro Max in stoc de la lansare. A trecut o luna jumatate de atunci, deci clar e o mare problema cu stocurile la Orange. Am vazut ca in aceasta perioada telefonul a mai apraut sporadic in stocul altor retaileri, ba chiar si la Vodafone. Asta e... Eu sper ca durata mare de timp pentru onorarea precomenzilor sa nu afecteze valoarea de buyback a dispozitivelor (in cazul meu un Iphone Xs max 256Gb). Oricum, am sa astept, caci am mers pe drumul asta de 10 ani (contracte facute in acelasi Orange Shop, anual, si pentru care pana acum nu am asteptat mai mult de 2-3 saptamani). Dau vina pe criza sanitara globala, care probabil a afectat si productia Apple, dar nu pot sa nu fiu putin mahnit de situatie. Sper ca totusi sa se rezolve problema cat mai curand.
Un an nou minunat tuturor!

Dragilor, faceti cum considerati. Personal, mie cand un furnizor nu-mi mai asigura serviciile sau produsele solicitate la pretul (costul) care sa imi convina.... SCHIMB fie conditiile de "lucru" / "prestare serviciu" pentru reducerea cheltuielii, sau si mai drastic.... schimb furnizorul cu totul. Dar e o lume libera, fiecare alege cum doreste sa fie... pacalit.

A mai primit cineva 12 pro sau pro max? Se mai stie ceva sau pauza? Daca ne gandim anul asta mai apare un model si pana sunt stock-uri complete mai dureaza ceva timp si modelele astea or sa fie slab vandute din cauza problemelor existente.

BogdanAk
BogdanAk

BogdanAk

User level
Nivel
1
384 / 750
puncte
Custom field 2
BogdanAk

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!