Întrebare fară răspuns

Livrare in ziua lansarii pentru precomenzi iPhone 12?

In mod normal precomanda presupune si livrarea in ziua lansarii...ca de aia e precomanda. Se va intampla asta la orange?

Normal este cei care au precomandat in prima zi sa si primeasca telefonul in prima zi a lansarii.

Răspunsuri

@sahara: Bun venit in Comunitate. "Normal" este pentru cumparator. Pentru vanzator, "precomanda" este o forma de a-si asigura o echipa de pacalici la care sa le livreze un produs mai scump decat ar fi vandut el in general, urmand ca ulterior celorlalti curiosi (neinscrisi la precomanda) sa le transmita mesajul "s-a vandut ca painea calda si nu mai avem pe stoc". Produsul ti se va livra cu prioritate, dar nu in a doua zi. Nu platesti pretul chiar atat incat sa-l ai cu certitudine a doua zi de la lansare.

am facut precomanda (iphone 12 pro pacific blue) in data de 9 noiembrie 2020 si-am fost informat ca livrarea incepe cu data de 13 noiembrie...2020 (banuiesc)

pe data de 20 noiembrie...am avut curajul sa intreb ce se intampla cu precomanda mea....in ce stadiu este....si-am primit un raspuns sec....o sa te informez cand vine....asta la o saptamana dupa data de incepere a livrarilor

pana astazi....25 noiembrie....nu am primit nicio informare cu privire la precomanda din 9 noiembrie

am incercat sa aflu din ce cauza intarzie precomanda si in my orange messenger....dar o domnisoara draguta mi-a transmis ca NU SUNT PROBLEME CU LIVRARILE (SERIOS ?!?!?!?).....

toata povestea asta are asa.... un iz de bataie de joc la adresa celor care platesc abonamentele......cu parare de rau o zic.....dupa 20 de ani de abonat la orange...

asa ca....sunt aproape 2 SAPATAMANI de la momentul inceperii LIVRARII ( nu din momentul cand am facut precomanda...sa nu se inteleaga gresit) iar produsul nu a fost livrat....

@Manu_4, îmi pare rău pentru situația întâmpinată de tine.
Spune-ne, te rog, precomanda a fost plasată în magazinul online? Ne poți oferi numărul de comandă pentru a verifica? Mulțumim.

Aceeasi intrebare am primit-o si pe MY ORANGE MESSENGER....numarul precomenzii....

am incercat sa obtin aceasta informatie de la colegul dvs de la orange.....care mi-a facut precomanda.....pentru a comunica numarul precomenzii (domnisoarei care mi l-a cerut) ... in sectiunea MY ORANGE MESSENGER....dar am fost informat...de colegul dvs care mi-a facut precomanda..... ca....”NU AVETI CU CE COLEGI SA DISCUTATI, PT CA PRECOMANDA DVS VINE DE LA APPLE ” !!!!!......

DECI....sunt 2 SAPATAMANI de cand au inceput livrarile....si nu SUNT INFORMAT ...DELOC....cu privire la motivul intarzierii....macar sa mi se spuna ca....intarzie....o luna...doua.....DAR SA STIU CAT INTARZIE !!!

MULTUMESC FRUMOS !!!

@Manu_4, colegul este de la Serviciul Clienți? Dintr-un Orange Shop sau alt magazin fizic?
Prin ce modalitate ai plasat comanda?

Nu stiu exact de unde este....banuiesc ca dintr-un orange shop....care lucreaza de acasa acum....

informatia aceasta si captura din mail-uri mi-a fost ceruta si de colega dvs din sectiunea my orange messenger....si dupa ce le-am postat....mi-a transmis ca ii pare rau de disconfortul creat ....dar trebuie sa discut cu consultantul orange care mi-a facut precomanda.....CONSULTANT care aproape ca ma cearta daca-i cer informatii cu privire la motivul intarzierii precomenzii....in cuantum de aproximativ de 5500 lei.....

un pic de bataie de joc....la adresa clientilor dvs....dar asta e....din greseli invatam !!!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!