Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Am cumparat un telefon in rate cu prelungire de contract. Curierul a adus device-ul, i-am platit suma respectiva (ieri), insa in contul meu myorange nu apare ca asta a fost achitata. De ce? Ce s-a intamplat?
Răspunsuri
@Dorika dacă ai achitat la curier o sumă de bani, cel mai probabil aceasta a fost avansul, nu prima rată.
Valoarea ratei, situația centralizată a plăților, precum și scadența lor se poate vedea în contul tău My Orange.
Rata se regăsește lunar pe factura de servicii în secțiunea sumar de plată.
Găsești aici informații legate de plata unui telefon în rate
https://comunitate.orange.ro/questions/2322933-achizitionarea-produselor-rate-factura
@svetalex atunci la avans de ce nu vad ca a fost achitat? :(
@Dorika verifică factura emisă în My Orange secțiunea Facturi și plăți/Facturile tale.
Pe factură ar trebui să fie evidențiată suma pe care ai achitat-o când ai primit telefonul
@Dorika, s-a clarificat situația cu plata ratei? E totul în regulă?
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.