Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu se redirectioneaza apelurile pe apple watch!

Detin un apple watch 6 (gps+cellular), cand ma departez de telefon (deci nu se mai conecteaza prin bloetooth ceasul cu telefonul) nu primesc apelurile pe ceas (eu pot sa sun chiar daca sunt la departare), primesc doar pe telefon. Acest lucru fiind anormal din moment ce ceasul are functia de cellular, deci il pot folosi independent de telefon. Mentionez ca am resetat tot ce se putea: conexiune celulara, bloetooth, disociere/ asociere ceas, restart.... tot tot tot. Maine este a 4-a zi...... fara rezolvare din partea celor de la Orange Romania (nu ma asteptam la altceva din partea lor). Acum o saptamana am avut aproximativ aceeasi problema, nu primeam apeluri pe telefon (a durat 5 zile rezolvarea). Mi se pare ABSURD!!! Celor de la orange le apare ca totul e ok . La fel ca data trecuta cand le aparea la fel ca din partea lor totul e ok si pana la urma era din partea lor EVIDENT problema. Foarteeeee slab pregatiti , lipsa de comunicare intre angajati, pregatire si instuire 0 (zeroooo). De 3 zile sun si de 3 zile imi spun daca am oprit si pornit bloetooth.... nu imi vine sa cred ca se poate asa ceva. O mare dezamagire!! Un esec total a fost alegerea de a ma abona la voi!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

CatalinN, ne pare rău pentru situația descrisă de tine.
Dacă deja ai depus o sesizare la noi, înseamnă că această situație este cunoscută și colegii noștri cu siguranță fac toate verificările necesare pentru remedierea problemei. Îți recomandăm să aștepti să primești informațiile legate de soluționare din partea lor.
Te așteptăm să revii cu vești bune în Comunitate când se va rezolva.

Tocmai aceasta este problema TIMPUL DE ASTEPTARE FOARTEEEEE MARE! Astazi este cea de-a PATRA zi (fara rezolvare). In continuare nu ma pot folosi de serviciul number sharing.Aberant!

Ziua 5 (CINCIIII)...... Problema persista, nu am primit nici un telefon pentru rezolvarea problemei!!! Foarte bine Orange Romania! Tineti-o tot asa ca sigur o sa atrageti clienti noi si sigur o sa ii pastrati si pe cei existenti! Rusine!!!!

Am avut norocul sa gasesc persoana potrivita care sa inteleaga ce problema am si pana la final sa si rezolve problema (cu toti cu care am vorbit inainte nici macar nu au inteles ce problema am, destul de trist!).
Multumesc doamnei/domnisoarei Andreea B. (departamentul tehnic, cred), pentru timpul acordat si pentru toate informatiile in legatura cu toate etapele in care s-a desfasurat acest proces de rezolvare a problemei!

FOARTE RAR se gasesc astfe de persoane!!

Inca odata multumesc Andreea B. pentru felul in care a gestionat problema!

@CatalinN, ne bucurăm mult că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru feedback.
Vom transmite colegei noastre mesajul tău.
Te mai așteptăm în Comunitate.

Cum ati rezolvat problema? Si eu am aceiasi problema. Nu mai primesc apelurile pe apple watch. Daca dau reset la telefon merge pentru o ora apoi iar aceiasi problema. Va rog sa ma ajutati

Salut Ovidiu!

Cei de la departamentul tehnic Orange au rezolvat problema.Suna la ei si spune-le problema. O sa dureze cateva zile ( trebuie sa te inarmezi cu rabdare), pentru ca nu o sa gasesti pe coneva capabil din prima, asta e clar, dar insista in fiecare zi!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!