Întrebare fară răspuns

Probleme semnal pe samsung note 20 ultra 5g

Buna ziua,
Sunt posesorul unui telefon samsung note 20 ultra 5g si ma lovesc de o problema legata de semnal.
In apartamentul in care locuiesc acoperirea 4g este slaba, sunt anumite locuri unde semnalul 4g sta in 0 liniute la semnal. Periodic, daca telefonul se afla intr o astfel de zona, ramane fara semnal, in sensul ca cine ma apeleaza intra mesageria si ramane in acest mod chiar daca ajung intr o zona unde semnalul este 2 liniute. Trebuie sa l restartez sau sa activez/ dezactivez modul avion pentru a reveni la normal.
Mentionez ca telefonul sta in 4g cu 0 linii la indicatorul de semnal, nu trece in 3g/2g si mi s a mai intamplat si la alte dispozitive samsung (note 10/s20 ).
Este o problema jenanta.. cand imi este lumea mai draga telefonul meu este inchis.... cu toate ca pe ecran imi indica ca am semnal.
Care ar putea fi cauza???
Multumesc.

adrian_43
adrian_43

adrian_43

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
adrian_43
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Din păcate, la Samsung este o problemă mare cu semnalul. Eu am trecut de la Huawei P 30 la S 20 FE de curând și mă lovesc de aceeași problemă. Pe unde aveam semnal destul de bun cu vechiul telefon, cu Samsung abia mă descurc. Nu prea avem ce face!

Salut Adrian. Ai putea sa iti imbunatatesti semnalul cu o antena de apartament. Stiu ca se gaseau la Orange in magazin odata si nu erau foarte scumpe. Mai sunt aplificatoare de semnal insa legislatia actuala nu prea permite folosirea lor decat cu autorizatie speciala. In ultima instanță si o sesizare catre Orange pentru imbunatatirea semnalului indoor in zona unde locuiesti. Oricum ciudata situatia. Eu asa pateam cu un iPhone si cand semnalul era precar aveam drop calls-uri cu nemiluita iar asta m-a facut să renunț la Apple si sa trec la Samsung,iar de atunci nu am mai avut probleme never...vorbesc de Samsung Omnia,Galaxy S4,S7 si ultimul Note 9.

Adrian nu Samsung (orice tip) este problema ci portocala ... s-au facut multe topicuri despre semnalul slab indor si degeaba ...

  • foloseste/ activeaza wifi-call asta daca ai wifi acasa .

Dacă punctual nu este semnal într-o zonă, da, este problema operatorului, dar dacă eu am semnal cu alt telefon și cu Samsung e foarte slab sau spre deloc, a cui este vina?
Ei nu garantează semnalul indoor, dar da, se poate folosi funcția apel wi-fi și scapi de griji. Eu cred că vina este oarecum împărțită în cazul de față și se poate face o sesizare, dar nu știu ce efecte va avea. Oricum, nu pierde nimic inițiatorul dacă încearcă!

Totusi de ce telefonul, in momentul in care revin intr o zona unde este semnal, imi ramane blocat pentru apeluri pana nu actionez asupra lui cu un apel sau restart...sau de ce nu trece pe 3g/2g in momentul in care pierde 4g?
Repet, aceasta problema.am intalnit o la mai multe dispozitive samsung. Este selectat trecere automat la 4g/3g/2g

adrian_43
adrian_43

adrian_43

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
adrian_43

Eu zic să le expui problema aceasta celor de la Orange printr-o sesizare scrisă, pentru că se poate rezolva. Am avut și eu în trecut problema aceasta, tot pe un Samsung. Am făcut mai multe sesizări și până la urmă, după ce m-a sunat un domn de la Tehnic, mi s-a rezolvat problema respectivă. Sper să reușești!

@Adrian, bun venit în Comunitate!
Ai încercat să faci o probă cu cartela într-un alt telefon? Ne spui, te rog, și în ce localitate/ zonă stai și de cât timp se întâmplă această situație? Mulțumim.

Salut,incepand de anul trecut am sesizat aceasta problema la un alt dispozitiv,este al 4 lea telefon la care intalnesc aceasta situatie...toate marca Samsung.Locuiesc in Focsani,jud Vrancea.

adrian_43
adrian_43

adrian_43

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
adrian_43

"al 4 lea telefon samsung" de aici iti dai seama ca nu telefoanele sunt vinovate ... este aproape imposibil sa fie toate cu probleme

  • incearca o resetare generala , dar sa fie hard reset daca nu stii uita-te aici

Am incercat....in mod sigur nu este de la telefon...ceva legat de soft ul de la samsung in combinatie cu reteaua Orange..setari retea...
Am avut si un dispozitiv de la Apple la care nu am sesizat aceasta problema.

adrian_43
adrian_43

adrian_43

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
adrian_43

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!