Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salut,
Nu reușesc sa plasez o comanda din magazinul online,îmi da eroare la adresa de livrare...știe cineva cum pot rezolva problema?Am sunat la 300 și mi s-a spus ca voi fi contactat,dar pe când suna nu mai sunt produsele pe stoc...
Răspunsuri
s-ar putea să fie o eroare care apare când nu este setată și o adresa de facturare sau dacă încerci să comanzi un telefon în rate și nu ai vechime necesară dacă ești abonat nou.
Îți las o situație similară ce a fost dezbătută în comunitate:
https://comunitate.orange.ro/questions/2105613-rezolvat-eroare-magazinul-online-putem-livra-adresa-dumneavoastra
@Udy05, ne poți spune, te rog, care este eroarea care îți apare la introducerea adresei de livrare?
Ne pare rău,datele tale nu au putut fi salvate.Te rugam sa completezi din nou adresa de livrare
Abonamentul îl am de 8 ani,am mai făcut comenzi din magazin și a fost ok...
Într-adevăr, în acest moment avem câteva situații în care clientii nu pot plasa comenzi în magazinul online, cu eroare la adresa de livrare.
Problema este cunoscuta de departamentul nostru tehnic care face demersurile necesare pentru remediere într-un timp cât mai redus.
Vom anunța și noi aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat. Mulțumim pentru înțelegere.
Situația a fost remediată.
@Udy05, te rugăm să încerci din nou să plasezi comanda. Te așteptăm cu feedback.
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.