Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Problema plasare comanda magazin online

Salut,
Nu reușesc sa plasez o comanda din magazinul online,îmi da eroare la adresa de livrare...știe cineva cum pot rezolva problema?Am sunat la 300 și mi s-a spus ca voi fi contactat,dar pe când suna nu mai sunt produsele pe stoc...

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

s-ar putea să fie o eroare care apare când nu este setată și o adresa de facturare sau dacă încerci să comanzi un telefon în rate și nu ai vechime necesară dacă ești abonat nou.
Îți las o situație similară ce a fost dezbătută în comunitate:
https://comunitate.orange.ro/questions/2105613-rezolvat-eroare-magazinul-online-putem-livra-adresa-dumneavoastra

Ne pare rău,datele tale nu au putut fi salvate.Te rugam sa completezi din nou adresa de livrare

Abonamentul îl am de 8 ani,am mai făcut comenzi din magazin și a fost ok...

Într-adevăr, în acest moment avem câteva situații în care clientii nu pot plasa comenzi în magazinul online, cu eroare la adresa de livrare.
Problema este cunoscuta de departamentul nostru tehnic care face demersurile necesare pentru remediere într-un timp cât mai redus.
Vom anunța și noi aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat. Mulțumim pentru înțelegere.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!