Întrebare cu răspuns(uri)

Card Orange Money pierdut

Buna ziua. Am pierdut cardul OrangeMoney :(
As avea nevoie de ajutor pentru blocarea acestuia si emiterea unui card nou!
Va multumesc!

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Blocarea cardului (temporar, dacă banuiești că îl poți regăsi sau permanent, dacă l-ai pierdut definitiv sau ți-a fost furat) se poate face direct în aplicația Orange Money, secțiunea "Cardurile mele".
De asemenea, poți apela Serviciul Clienți la 300 sau 0374.300.300 în vederea blocării cardului și solicitării de reemitere a unui nou card.
Reemiterea uni nou card de debit Orange Money se face în termen de aproximativ 3 zile lucrătoare de la procesarea cererii.
Comisionul pentru înlocuire card Pierdut, furat, deteriorat, schimbare nume / reînnoire plastic (la expirare) este 20 lei pentru Visa Classic sau gratuit în cazul Visa Platinum
--------------------
Uite aici un topic la care s-a mai discutat acest subiect
https://comunitate.orange.ro/questions/1978989-schimba-cardul-orange-money

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Blocarea cardului (temporar, dacă banuiești că îl poți regăsi sau permanent, dacă l-ai pierdut definitiv sau ți-a fost furat) se poate face direct în aplicația Orange Money, secțiunea "Cardurile mele".
De asemenea, poți apela Serviciul Clienți la 300 sau 0374.300.300 în vederea blocării cardului și solicitării de reemitere a unui nou card.
Reemiterea uni nou card de debit Orange Money se face în termen de aproximativ 3 zile lucrătoare de la procesarea cererii.
Comisionul pentru înlocuire card Pierdut, furat, deteriorat, schimbare nume / reînnoire plastic (la expirare) este 20 lei pentru Visa Classic sau gratuit în cazul Visa Platinum
--------------------
Uite aici un topic la care s-a mai discutat acest subiect
https://comunitate.orange.ro/questions/1978989-schimba-cardul-orange-money

Alex, ai reușit să blochezi cardul și să soliciți unul nou?
Dacă te-a ajutat răspunsul lui svetalex, marchează-l ca soluție. În felul acesta îi vei ajuta și pe ceilalți membri să găsească mai ușor informații într-o situație similară.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!