Întrebare fară răspuns

Plata prin card prin My Orange nu functioneaza din strainatate

Buna seara,
Intampin dificultati in a realiza plata online prin My Orange, locuiesc in strainatate si nu pot efectua decat plati online. Din luna octombrie tot incerc si nu reusesc, Cand validez plata imi apare un mesaj ce indica o eroare de "comunicare cu banca emitenta a cardului".
Am luat legatura cu banca, nu au probleme, cardul are serviciul de plati online activat...

Multumesc anticipat pentru ajutor.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Pagina 2 din 4

nu inteleg ce despre ce frauda poate fi vorba din moment ce sunt avem 3D secure la carduri, dar in fine voi lua legatura cu ei la urmatoarea factura ca cea de luna asta este scadenta azi si trebuia platita.
multumesc!

Am aceasi problema. Am efectuat platati online de multa vreme din Canada pentru tatal meu in Romania. Luna trecuta nu a fost nici o problema. Luna asta am intampinat diferite probleme.

In prima zi am ramas blocata pe pagina care de obicei transmitea info la banca. A doua zi butonul de Plateste Online nu mai functiona deloc. Astazi butonul descide un pop-up fara informatii iar informatiile salvate despre cardul cu care am platit pana acum au disparut. Am incercat sa adaug in card nou - dar butonul de Adauga Card Nou descride un pop-up gol.

Dragi oameni de la Orange - nu mai oferiti tot felul de "solutii" cand comunitatea va spune ca pana acum serviciul a functional iar luna aceasta nu mai functioneaza. Este clar ca ati facut vreun update care nu a fost testat corect.

Acelasi lucru ca si Lucy am patit si eu la ultima plata din noiembrie: s-a blocat site-ul cu pagina de plata.
Ulterior nu am mai reusit nici o plata. A trebuit sa rog un prieten sa plateasca CASH la un magazin Orange. Nu e ok ca in plina pandemie sa se intample acest lucru.

Fac MENTIUNEA ca plateam online din Austria factura de Romania a sotiei (deci factura nu este pe numele meu ci cardul bancar de Romania).

Revin, după o luna, cu răspunsul pe care l-am primit pe mail de la Orange:
“In urma solicitarii dumneavoastra doresc sa va confirm faptul ca situatia a fost verificata de catre colegii din cadrul Departamentului Financiar si acestia mi-au comunicat faptul ca tranzactiile sunt respinse deoarece site-ul nostru a migrat catre sistemul 3DSecure 2 in timp ce bancile din alte tari il utilizeaza pe cel initial.

Astfel, va recomand sa efectuati plata prin transfer bancar intr-unul din conturile :

ING Bank - IBAN RO91INGB0001000000011511
BRD GSG sucursala MCC - IBAN RO33BRDE450SV01035364500
Banca Transilvania - IBAN RO91BTRL0000160106816100
CEC Bank - IBAN RO45CECEB10046RON0403003
Citibank România - IBAN RO77CITI0000000824934045
Credit Europe Bank - IBAN RO62FNNB000102109044RO02
Raiffeisen Bank - IBAN RO20RZBR0000060003074933
UniCredit Bank - IBAN RO08BACX0000000030877310

Pe viitor ne puteti contacta ca si in cazul de fata, prin intermediul paginii noastre de internet, sau prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming.

O zi buna va doresc si numai bine.”

Ma aflu in continuare in imposibilitatea de a realiza plăti cu cardul către Orange...

Vrajeala. Eu am card de Romania si tot nu merge. Am incercat cu 4 carduri de RO, inclusiv cu al sotiei care e titularul de contract si nimic. O sa ajung duminica in RO si va spun daca merge de acolo.

Afirmativ.Nu ii intereseaza pe cei din compañía Orange clienti care vor sa plateasca on-line.Luna trecuta am putut plati cu cardul iar acuma nu.Platesc cu cardul din strainatate de doi ani si acuma nu se poate.Treaba ai cu secure 3D ,e la vrajeala.am facut card virtual cu care fac cumparaturi pe internet si nici acel card nu merge.Nici cu card de credit nici de la 3 banci nu merge.Sa le fie rusine.La un card pune mesajul clar,,,Plata refuzata de client " adica Orange.

Am verificat încă o dată la colegii noștri de la departamentul financiar și ne-au confirmat că nu există nici o problemă cu plațile efectuate din străinătate și nu a fost pusă nicio altă restricție.
În cadrul procesului de plată se fac mai multe verificări de siguranță și este posibil ca unele tranzacții să nu treacă de aceste verificări. Recomandarea noastră este să încercați cu un alt card. Pentru verificări punctuale puteți lua legătura cu Serviciul Clienți.

Stimata d-na, am încercat cu carduri bancare de la 2 banci(Caixa și Santander). Culmea este că același card l-am folosit în luna Noiembrie iar acuma nu funcționează! Am făcut transfer bancar în contul ING iar la apelul meu telefonic, mi s-a spus că nu au intrat banii în cont dar din cont s-au transferat banii respectivi! Nu știu dar nu-mi rămâne altă soluție decât să renunț la serviciu!

aceeasi problema o am si eu. de vreo 4 luni numai reusesc sa platesc on-line facturile din italia. Am incercat si cu cardul asociat la banca in italia si cu crad din romania dar nu reusesc sa fac plata online. Are cineva o solutie la problema?

monica_7
monica_7

monica_7

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
monica_7

Monica_7, caută bănci care să facă card bancar on-line fără comision și încearcă așa! Sau poți trimite cuiva bani în țară și să plătească pentru tine, în transferul de bani în conturile lor nu aș avea încredere! Eu am făcut și banii sau transferat dar lor nu le apare plata așa că păgubit de două ori! Am încercat și am plătit ceva în țară cu un card de la poștă fără taxe dar aici vb de Spania, nu știu dacă este și la tine!

Eu am cont si card virtual la Monese in lei ( https://monese.com/gb/en - functioneaza doar de pe smartphone) care au acord cu Libra Bank din Romania si practic e ca si cum ai plati cu card Libra. Nu cardul este problema ci procesatorul de plati orange.

Eu sunt in Romania de 1 luna si am reusit sa platesc factura o data, a doua oara nu a mai functionat (cu card 100% romanesc). Cred ca au aplicat o noua masura de securitate si de asta nu mai putem plati la fel de usor ca pana-n octombrie 2020.

@rome, ai luat legătura cu colegii noștri de la Serviciul Clienți și ai trimis extrasele de cont pentru a putea fi făcută o verificare?

Același problema o am și eu... chestia e ca bancile noastre, cu care încercam sa facem plata NU primesc NIMIC... nici o solicitare de plata ... Nu exista motiv la bănci pentru ca nu se vede nici măcar intenția de plata. Nu ajunge solicitarea de a face o plata

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!