Întrebare fară răspuns

Plata prin card prin My Orange nu functioneaza din strainatate

Buna seara,
Intampin dificultati in a realiza plata online prin My Orange, locuiesc in strainatate si nu pot efectua decat plati online. Din luna octombrie tot incerc si nu reusesc, Cand validez plata imi apare un mesaj ce indica o eroare de "comunicare cu banca emitenta a cardului".
Am luat legatura cu banca, nu au probleme, cardul are serviciul de plati online activat...

Multumesc anticipat pentru ajutor.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare!
Ai mai făcut plăți cu acel card în aplicația My Orange? Dacă tot nu reușești, încearcă și prin această metodă și poate funcționează:
https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
Succes!

Salut,
Da, am făcut plăti prin aceeași metoda de ani de zile și cu același card.
Linkul pe care mi l-ai trimis nu accepta numere de telefon care nu încep cu 07. In cazul meu este vorba despre o factura de internet iar linia are asociat un număr care începe cu 03.

@Alylu79, așa cum spunea și Vio73, în câmpul dedicat poți introduce numărul de telefon (dacă este vorba de un abonament de telefonie mobilă) sau codul de abonat (dacă este vorba de un abonament de internet sau TV).

Am incercat sa fac plata introducand codul de abonat. Ajung la pagina cu datele cardului. Introduc datele, Totul corect pana aici. Apas butonul de validare a platii, Inainte de luna octombrie, in mod obisnuit aparea o fereastra in care banca im cerea sa introduc codul de securitate primit pe telefon pentru a face plata online, Acum nu apare aceasta fereastra. ORANGE imi spune ca tranzactia a esuat. Am incercat cu 4 carduri de la 2 banci diferite.
Am incercat de pe mobil, de pe calculator, am schimbat exploradorul de internet, am sters cookies, am reinstalat aplicatia pe mobil, am vorbit cu banca, mi-au reactivat de doua ori autorizatia de plati online pentru carduri, mi-au facut restart de card, restart de PIN, am vorbit cu serviciul clienti de la Orange care prima data mi-a spus ca au o problema tehnica si o vor remedia apoi mi-au zis ca ei nu au nicio problema si ca sa vorbesc cu banca. am facut in jur de 20 de incercari de plati (factura cat si reincarcare de cartela prepay): NU FUNCTIONEAZA.
Atasez 3 imagini: 1.jpg (mesaj de tranzactie nereusita la plata facturii) / 2.jpg (mesaj de tranzactie nereusita la incarcarea unui numar prepay) / 3.jpg (printscreen al incercarilor de reincarcare nereusite: 18 in intervalul 1oct-5 nov)

Foarte, foarte ciudat! Chiar nu înțeleg ce poate să aibă de nu funcționează ! Nu îți rămâne decât să folosești alte soluții, în afară de My Orange.

@Alylu79: In fine.... "in mod obisnuit aparea o fereastra in care banca im cerea sa introduc codul de securitate primit pe telefon pentru a face plata online, Acum nu apare aceasta fereastra". Problema deja incepe de aici si este legata de "blocarea ferestrelor de pop-up". Pe de alta parte, banca iti MAI trimite SMS pentru codul 3D Secure, sau ai aplicatie de plata din care validezi tranzactia? Multe institutii (bancare si nebancare) care emit carduri au trecut la acest sistem, inclusiv Orange Money. Oricare ar fi varianta, pe telefon SMS-ul de validare tranzactie il mai prmesti (sau, daca e cazul, aplicatia cardului instalata pe telefon iti solicita validarea tranzactiei)? Daca nu apare SMS/mesaj de validare tranzactie, atunci e o problema de comunicare, dar legata tot de banca, nu de Orange.

Buna Flo_1,
Pot sa realizez plati cu cardul la alti furnizori, imi apare fereastra unde trebuie sa introduc codul 3D secure. Banca imi trimite codul prin SMS doar daca se afiseaza fereastra unde trebuie sa introduc codul. In loc sa imi apara aceasta fereastra, se afiseaza mesajul "va rugam asteptati" (vezi foto atasata - plus in partea de sus, in fundal, faptul ca datele bancare sunt corecte, in caz ca exista vreo indoiala) si apoi apar mesajele de eroare pe care vi le-am aratat ieri.Pentru mine este clar ca Orange nu trimite acest semnal la banca pentru a aparea fereastra unde trebuie sa introduc codul. Are legatura cu faptul ca platesc din strainatate? Ani de zile am platit prin aceeasi metoda, Problema a aparut in octombrie.
@Vio73 : "Nu îți rămâne decât să folosești alte soluții, în afară de My Orange" - am incercat plata prin virament, dar sincer un comision bancar de 40€ pentru o a plati o factura de 56 Ron, nu este o optiune viabila pentru mine. Si nu rezolva problema reincarcarii Prepay pe care daca nu o pot realiza online, trebuie sa merg la un punct de reincarcare- nu locuiesc in Romania.

Salut,
Am verificat si in acest moment platforma de plata online este functionala. Pentru o analizare punctuala, te rugam sa trimiti capturile de ecran si datele de contact (numarul de telefon si adresa de e-mail) intr-un e-mail pe adresa serviciul.clienti@orange.ro

@Alylu79: Asa cum sunt site-uri straine pentru care plata cu 3D Secure nu se activeaza (nu e cazul la orange.ro), asa pot fi probleme cu platforma care se ocupa de plati (si care nu este Orange), si care e diferita de la client la.... client (a nu se intelege "utilizator"). Totusi consider ca este un "caz" in care, fie incercand un alt card bancar (alt emitent), fie cu o implicare (analiza) mai reala din partea partilor interesate (in speta si Orange), problema va trebui sa aiba un final cu happyend.

Am trimis e-mail colegilor dvs de la serviciul.clienti@orange.ro, astept un raspuns de la ei. Sper sa se gasesca in curand o solutie, factura mea are scadenta pe 15 oct.
@Flo_1 - am mentionat deja ca am incercat plata cu 4 carduri, de la 2 banci diferite - orange da eroare la toate incercarile de plata.

Buna ziua,

Intampin aceeasi problema: incerc sa platesc din strainatate o factura si nu mai reusesc.
Luna trecuta am reusit, insa luna aceasta am incarcat prima data pe 11 noiembrie si am primit mesajul de mai jos pe mail. De atunci nu mai reusesc de pe nici un browser (Mozilla, Chrome, IE), nici de pe acel link, nici din aplicatie.
Mentionez ca am card de credit de Romania cu care vreau sa platesc (am incercat cu mai multe carduri, inclusiv monese si revolut). Nimic.

Iata mailul primit referitor la plata esuata:

De la: Orange <newsletter@news.orange.ro>
Date: mie., 11 nov. 2020
Subject: Returnarea platii efectuate online
Prin acest e-mail iti confirmam returnarea contravalorii platii efectuate online, cu cardul, pentru plata factura de convorbiri.Cod abonat: xxxxxxxxxx. Aceasta nu a putut fi efectuata, te rugam sa o refaci. Plata va fi deblocata si va fi transferata in contul tau intr-un termen de aproximativ 3 zile lucratoare.

De atunci am incercat de zeci de ori, iar mesajul este: Ne pare rau dar nu am putut procesa plata. Te rugam incearca din nou mai tarziu sau contacteaza serviciul clienti Orange daca problema persista.

Revin cu o informatie: am instalat un vpn pentru a avea IP de Romania. Nu am reusit nici cu acesta. Se pare ca platforma de plati orange a facut blocarea pe cod de abonat si de asta nu mai putem plati (sau cumva nu trimite catre banca detaliile cardului pentru ca nu primesc SMS-ul de la banca pentru a autoriza plata).
Voi ruga pe cineva sa mearga la un magazin Orange sa plateasca factura ca maine este scadenta. O sa-i transfer banii in Revolut.

@rome, bun venit în Comunitate!
Ne-am consultat și noi cu colegii noștri cărora le-am expus problema semnalată de tine.
O astfel de situație (de blocare, cum spui tu) poate apărea și în cazul în care entitatea care operează plățile sesizează anumite tranzacții care intră în criteriile ei bancare de risc (orice entitate care operează tranzacții are anumite crieterii de risc pentru evitarea fraudelor).
Recomandarea noastră este să iei legătura cu Serviciul Clienți care, pentru verificare, îți va solicita trimiterea unor documente confidențiale, ce nu pot fi atașate aici, în Comuniatate (ex. extras de cont etc.)

nu inteleg ce despre ce frauda poate fi vorba din moment ce sunt avem 3D secure la carduri, dar in fine voi lua legatura cu ei la urmatoarea factura ca cea de luna asta este scadenta azi si trebuia platita.
multumesc!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!