Întrebare cu răspuns(uri)

Ofertele care vin de la numărul +40374747400

Salutare tuturor,

Feriți-vă de ofertele care vin de la numărul +40374747400
Am fost apelat de pe numărul +40374 747 400 pentru a mi se prezenta o ofertă Orange Love - internet prin fibră optică și televiziune prin cablu.

După ce-am trecut de verificarea disponibilității serviciilor Orange Love la adresă mi s-a comunicat oferta: 2 euro + TVA pentru Orange Love - internet prin fibră optică și televiziune prin cablu.

Cum de câteva luni adresa apare eligibilă în sistemul Orange dar pe teren situația e ușor diferită pentru că fibra optică s-a oprit undeva la 200 de metri port un dialog susținut cu cei de a Orange în această privință.

Am refuzat politicos oferta dar după încheierea apelului am sunat la servicii clienți 300 (pentru că la 0800400400 nu răspundea nimeni) pentru lămuriri. Și aici am avut surpriza să aflu că nu m-a sunat nimeni din partea Orange, că numărul de pe care am fost sunat pentru ofertare +40374747400 nu există în sistem și că cel mai probabil am fost ținta unui atac de tip phising.

Dacă apelez acel număr sunt redirecționat spre serviciul relații clienți 300 și acesta este complet funcțional. În plus am verificat pe site-ul http://www.portabilitate.ro și numărul aparține rețelei Orange dar nimeni de la Orange nu știe nimic de el.

Acum sper că a fost doar o glumă proastă și nu o să mă trezesc cu casa spartă... pentru că am divulgat, naiv fiind, adresa pentru verificarea acoperirii.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Salut, in urma verificarilor efectate am aflat ca numarul de telefon +40374747400 apartine unei centrale folosite de catre unul dintre partenerii nostri de telesales.
De asemenea, iti confirmam faptul ca nu a fost o tentativa de tip pishing.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (7)

100%

7 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Eu aș face sesizare la poliție. Vezi dacă există posibilitatea să faci o astfel de sesizare online, având în vedere situația în contextul actual al pandemiei

S-au oferit cei de la Orange - relații clienți să facă / înregistreze o sesizare. Aștept să văd ce răspuns voi primi din partea rețelei căci e totuși un număr din rețeaua Orange, număr ce pare premium nu unul la întâmplare.

https://comunitate.orange.ro/questions/2144443-contacta-online-consultant-orange

0374 747 400 pare a fi un numar de departament ofertare / comercial dintr-un Call Center Orange pentru ca, in trecut, am fost si eu sunat tot pentru un pachet Love, desi la adresa de corespondenta nu exista fibra optica.

Așa am crezut și eu dar am discutat telefonic cu un operator de la relații clienți, am prezentat situația, am fost pus în așteptare și am primit acel răspuns scris mai sus: nimeni nu m-a contactat pentru nimic, în plus numărul de pe care am fost apelat nu există în sistemul Orange. Așa că situația nu pare a fi deloc clară... să încerc mâine să vorbesc din nou poate nimeresc peste cineva mai bine informat?

Salut, alterego! Ne interesam cu privire la aceasta situatie si revenim catre tine cu un raspuns, in cel mai scurt timp posibil.

Eu cred că numărul este din call-center Orange, nu cred că este țeapă. Consultanții la 300 sunt aerieni rău, nu știe stânga ce face dreapta, din păcate serviciul call center a ajuns varză și la Orange de când a fost externalizat către o altă firmă, reducerea costurilor, are și un efect asupra calității. Azi am fost și eu sunat pentru retenție, foarte slabă, măcar consultantul a fost sincer și a recunoscut că nu poate oferi mai mult, probabil m-a sunat careva din linia 1, că poate mușc momeala.

Razvan
Razvan

Razvan

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Razvan

Dacă ți s-a redirecționat apelul către numărul 300 și eu tind să cred că este al lor și că a fost o scăpare a celor de la Serviciul Clienți. Și pe mine m-au sunat unii acum câțiva ani, dar îmi cereau datele personale și multe alte detalii și când le-am spus că Orange le are, mi-au închis telefonul.

Ca tu, alterego, sa vina cineva sa-ti instaleze serviciile trebuie sa accepti un contract. Ti se face toata procedura de activare, CNP neaparat, adresa verificata de 2-3 ori sa fie eligibila si pe langa asta mai intai contractele, apoi instalarea. Deci, stai linistit, nu se va intampla nimic. Iar oferta de 2 Euro internet si televiziune, exista, insa este oferta de ultima mana, e clar ca ai mai refuzat probabil find multumit de serviciile actuale,ofertele Orange, iar asta e o ultima oferta propusa de telesales. 2 EURO 500MB/s si Explore TV cu 104 canale tv. Zi faina.

Domnule Radu Stroe, mulțumesc pentru răspuns însă lucrurile nu stau deloc așa: înainte de acest eveniment am parcurs absolut toți pașii necesari pentru instalarea serviciilor fixe. Sunat, acceptat oferta fără nici un fel de târguieli, contract încheiat telefonic, programat instalarea, venit tehnicienii la fața locului și constatat că din punct de vedere tehnic nu e posibilă instalarea pentru că fibra optică trece la 200 metri de cartierul de case. Chiar și în convorbirea cu domnul de la +40374747400 am spus că prefer să plătesc prețul corect nu 2 euro + TVA care nu mi se pare sustenabil din punct de vedere economic pentru Orange. Și practic eu dar și vecinii suntem puși în așteptare cu promisiunea că până la finalul anului 2020 vom avea fibra optică în cartier, așadar oferta care mi s-a făcut pare a fi o chestie de genul că nu știe stânga ce face dreapta... dacă nu e un pishing.

@alterego Daca persoana care te-a sunat in prima faza si a prezentat acea oferta la 2 euro + TVA, nu a lasat o nota in acest sens pe contul tau, este evident faptul ca restul operatorilor de la 300 nu au de unde sa stie despre ce discutie si oferta este vorba.

Cum s-a mentionat deja, mare parte din Serviciu Clienti este externalizat si ca tacamul sa fie complet sunt mai multe locatii aka Call Centere din care se fac aceste oferte. Prin urmare, nu stie stanga ce face dreapta.

Ce ai putea sa faci tu este sa trimiti un mesaj din contul de client in care sa specifici faptul ca in data de .... in jurul oferi .... ai fost sunat pe numarul tau de telefon .... de pe numarul ..... de catre un consultant in legatura cu oferta de TV + Internet si ca dorest ca acel consultant sa revina cu un apel pentru a discuta cu el, in amanunt, detaliile acelei oferte.

Salut, in urma verificarilor efectate am aflat ca numarul de telefon +40374747400 apartine unei centrale folosite de catre unul dintre partenerii nostri de telesales.
De asemenea, iti confirmam faptul ca nu a fost o tentativa de tip pishing.

Sincer prefer să plătesc 50 de lei / lunar și să am serviciile instalate de ieri decât să mi se facă o ofertă și să nu se poată onora. Dacă partenerul respectiv citește această postare sau poate fi informat de Orange România pot încheia un contract cu prorogare (semnăm contractul azi și acesta intră în vigoare când serviciile sunt instalate la adresă).

Mulțumesc tuturor!

Update!!! Cei de la Orange România sunt adevărați profesioniști, nu doar că au lămurit situația dar am fost sunat din nou pentru a discuta oferta și așa am aflat următoarele lucruri care poate vă sunt de folos: este o ofertă valabilă pentru toată lumea dar se termină mâine, 6 noiembrie 2020.

Cine nu se bucură deja de Orange Love și vrea oferta de 2 euro + TVA trebuie să se grăbească: verificați aici acoperirea la adresa voastră http://www.orang.ro/love/, completați formularul cu datele voastre și veți fi contactat în maxim 24 de ore. Cereți oferta de 2 euro + TVA, internet prin fibră la 480 Mbps și televiziune prin cablu cu 100 de canale.

Valabil doar pentru persoane fizice și clienții Orange!

E chiar foarte bună oferta! Eu plătesc mai mult pentru Love și nu m-am gândit niciodată că vor ajunge la prețuri așa de bune. Mulțumim și felicitări!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!