Întrebare fară răspuns

Internet mobil cu pipeta

Vreau sa știu și eu dacă mi ați pus net cu pipeta. De exemplu acum în clipa de fata vreau sa navighez pe Facebook și stau de 30 de minute sa se încarce. Serios!?! Lăsați vrăjeală cu condițiile meteo nefavorabile și altele, nu e prima oara când ma plâng de internet.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Laur: Bun venit în Comunitate. Înțelegându-ți frustrarea, sunt necesare câteva detalii în plus dacă le cunoști:

  • faci referire la internet utilizat pe smartphone sau desktop/laptop?
  • daca e pe mobil, ce fel de abonament ai de la Orange?
  • dacă e modem/router, ce fel de model și abonament utilizezi?
  • în ce localitate te afli acolo unde ai sesizat aceste probleme?
  • De când se manifestă aceste probleme? Recent? O perioadă mai mare de timp?
  • Revino cu detalii care să clarifice situația și contextul utilizării internetului mobil.

Salutare!
Nu cred că îți îngrădește nimeni în mod voit dreptul de a naviga pe internet, ci pur și simplu există congestie de rețea în zona ta, adică în anumite momente ale zilei, e prea aglomerată rețeaua și poți naviga foarte greu sau deloc.
Din păcate, acest lucru se întâmplă în multe locuri, iar Orange trebuie să suplimenteze capacitățile, adăugând și banda 3, unde este doar banda 20, cu o lățime de doar 10 Mhz!
Depune o sesizare și poate găsești pe cineva care să te ajute la modul concret!
Succes!

Banda 3, sens unic, circulatie pe partea stanga..... Lasa-ne bai baiatule cu acceasi placa de ziua nu-i ca noaptea, iarna nu-i ca vara si a congestiilor in retea. Cate topicuri exista deschise pe aceasta tema si ce masuri s-au luat?

Crezi ca utilizatorul final este intersat de benzile tale sau ale Orange-ului? Clientul plateste pentru serviciu si doreste sa se bucure de acel serviciu, la parametri specificati de Orange nu sa stea sa caute benzile cu sens unic.

Inclusiv eu am semnalat aceasta problema la mine in oras, iar Orange mai avea putin si ma punea sa-mi cumpar telefon de 6000 lei, sa ma urc pe releul de pe Pietricica si sa tin o antena in brate, in momentul in care efectuez testul de viteza.

"Crezi ca utilizatorul final este intersat de benzile tale sau ale Orange-ului?"
Chill bro, că omu' a încercat să te ajute îndrumându-te către niște soluții posibile. Până la urmă nici tu nu ai oferit mai multe detalii. În afara zonelor unde nu e semnal 3G/4G nu am probleme cu viteza internetului mobil. Vezi dacă nu e o problemă cu telefonul tău, dacă nu încearcă ce a zis Vio.
Baftă!

Eu am spus cum văd problema din punctul meu de vedere, dar dacă cineva nu este de acord cu aceste păreri, le poate ignora. Nimeni nu deține adevărul absolut și aici doar ne dăm cu presupusul. Dacă nu acceptăm și alte puncte de vedere și împroșcăm tot timpul cu noroi și dorim să avem tot timpul dreptate, nu înseamnă neapărat că și avem.
Criticăm tot timpul colegii, Orange și tot ce dorim. Eu știu că dacă nu-mi place un serviciu, încerc să rezolv cumva, iar dacă nu reușesc și nu ține de mine, renunț la el. Dacă tot timpul aduc invective, nu cred că se găsesc soluții miraculoase!

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!