Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Viteza mica internet prin wi fi

Buna
Am un abonament orange home cu tv si internet de 1000Mbps. Desi platesc aceasta viteza wi fi nu prea functioneaza iar noi stam conectati pe date mobile. Prin wi fi este foarte mica viteza. Ce pot face? Multumesc!

Cristina3068
Cristina3068

Cristina3068

User level
Nivel
1
162 / 750
puncte
Custom field 2
Cristina3068
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Multumesc! Am rezolvat cu setarile din router.

Am ales alt canal si am dezactivat economia de energie.

 

Cristina3068
Cristina3068

Cristina3068

User level
Nivel
1
162 / 750
puncte
Custom field 2
Cristina3068

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (5)

83%

5 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

83% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 3

Samsung S10+

Cristina3068
Cristina3068

Cristina3068

User level
Nivel
1
162 / 750
puncte
Custom field 2
Cristina3068

mersi,,, atunci chiar este o problema cu modemul sau Orange nu-ti livreaza viteza contractata

  • sa mai faci o proba cu un laptop prin wifi iar daca modemul are mufa pentru cablu internet sa faci o proba si direct prin cablu
  • daca rezultatele sunt la fel trebuie sa te adresezi Orange .

Multumesc foarte mult!

Cristina3068
Cristina3068

Cristina3068

User level
Nivel
1
162 / 750
puncte
Custom field 2
Cristina3068

Din pacate am facut multe sesizari la orange dar nu a venit nimeni sa vada despre ce este vorba. O sa mai incerc

Cristina3068
Cristina3068

Cristina3068

User level
Nivel
1
162 / 750
puncte
Custom field 2
Cristina3068

Nu cumva ai ruter din acela vechi, care nu suportă pe wifi viteze mai mari de 100 Mbps/ 100 Mbps, adică model HG8247H ?
Citește pe aici :
https://comunitate.orange.ro/questions/1993664-echipamente-folosite-serviciile-internet-fix-ftth-gpon
Dacă ai din acela, poți spune că nu ești mulțumită de el și ceri să ți se schimbe cu modelul nou. Așa am avut și eu și acum este ok. Mai nou, au un echipament și mai performant, adică cel de aici:
https://www.orange.ro/love/
De asemenea, există posibilitatea să nu ai fibră în zona ta și să ai rețea FTTB, care îți permite doar viteze de până la 90 Mbps.
Detalii aici:
https://www.orange.ro/help/prin-ce-tehnologie-furnizeaz-o...
Sper ca aceste detalii să te ajute în clarificarea situației și, totodată, uită-te și ce scrie în contract!
Succes!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@Cristina: Bun venit în Comunitate. Dacă abonamentul e de internet mobil (router cu 3G), atunci e o problemă fie de semnal (recepție), fie de router sau configurări aferente routerului. A funcționat întotdeauna la astfel de viteze sau e o problemă recentă?
Revino și cu câteva detalii despre modemul folosit și locația unde îl folosești.

Internetul este fix impreuna cu tv

Cristina3068
Cristina3068

Cristina3068

User level
Nivel
1
162 / 750
puncte
Custom field 2
Cristina3068

Acesta este routerul

Cristina3068
Cristina3068

Cristina3068

User level
Nivel
1
162 / 750
puncte
Custom field 2
Cristina3068

Atunci ia legătura cu cei de la Serviciul clienți și cere-le ajutorul, pentru că ceva nu este în regulă! Acest model de ruter este ok!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Pe el scrie EchoLife HG8247W5
Sa cer schimbarea lui? Cu ce model?
Multumesc!

Cristina3068
Cristina3068

Cristina3068

User level
Nivel
1
162 / 750
puncte
Custom field 2
Cristina3068

Aceasta viteza o am de cand am instalat serviciile adica sfarsitul lunii august

Cristina3068
Cristina3068

Cristina3068

User level
Nivel
1
162 / 750
puncte
Custom field 2
Cristina3068

Routerul fiind pe fibră (nu mobil, cu SIM), singurele probleme (care nu sunt de semnal) pot să fie ori de la configurarea routerului, ori de la echipamentele oferite de Orange: routerul dat sau alte echipamente locale.

Cred că ține tot de ei să rezolve problema, dar trebuie să li se facă și cunoscute toate aceste aspecte. Sincer, eu în aproximativ 3 ani, nu am avut mai deloc probleme, doar că primii doi ani, ruterul era praf pe wifi. L-am schimbat ulterior și merge brici. La momentul acela nu exista ceva mai bun, dar au fost fermi când am cerut schimbarea aparatului, după ce apăruse alt model. Așa că este bine să se discute atent problema și se va găsi cu siguranță o rezolvare!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!