anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Imposibilitatea de a vedea unele canale tv in aplicatia Orange TV Go

FaraUnID
Campion certificat

Saru' mana la toata lumea de pe comunitate si in mod special la moderatorul @DanielaH care se pricepe de minune de modereze measjele astfel incat sa le schimbe intelesul cu 180 grade si sa lase doar acele mesaje care ridica in slavi compania!

 

Problema (doua puncte si liniuta): - Desi am optiunea Family HD Go activa pe cont, sunt pus in situatia in care nu pot viziona urmatoarele canale TV, care sunt incluse in optiunea respectiva, conform informatiiler de aici https://www.orange.ro//servicii-fixe/tv/orange-tv-go/opti...

 

Canalele la care fac referire sunt:

  • Motorvision HD;
  • Telestar;
  • Orizont;
  • Fashionbox HD;
  • Epic Drama;
  • Cinethronix;
  • DocuBox HD;
  • Viasat Explore;
  • Viasat History;
  • NCN TV;
  • Metropola HD;
  • Look Sport 2;

 

Nota - Pe Cinethronix este EPG-ul de la CBS Reality, dar este ok, discutam totusi de un serviciu furnizat sub brand Orange, prin urmare este perfect normal!

 

Cand spun ca nu le pot vedea ma refer la faptul ca acele canale sunt deblocate conform optiunii active, dar am ecran negru.

 

Aplicatia Orange TV Go o am instalata pe:

 

@DanielaH Am rugamintea sa verifici care din urmatoarele pot cauza aceste probleme:

  • aplicatia voastra este praf;
  • programatorii si-au cumparat diplomele;
  • ambele;

 

Nu de alta dar pe Softpedia si in general pe www se contureaza tot mai mult varianta 3!

Evident ca nu ma stept sa se rezolve ceva, ca doar aceste probleme legate de aplicatia Orange TV Go au fost semnalate inca de la inceputurile ei si mare lucru nu s-a rezolvat.

Doamne Ajuta, multumiri anticipate si sarutari de maini!

 

10 Răspunsuri 10

FLo1
#StarMember
Eu am lasat-o balta cu Orange Tv GO de cand am vrut si am activat-o ca "bonificatie" si am regretat ca m-am legat la cap. Abia am asteptat sa scap de ea pentru a nu fi taxat ulterior. Poate voi reveni cand se vor aduce imbunatatiri nu doar aplicatiei cat mai ales procedurii de activare. Poate fi o cauza pentru nefuctionarea multor dintre canalele "promise" ca fiind "neconditionate".

FaraUnID
Campion certificat
In momentul in care angajezi programatori cu diploma cumparata la seral sau la fara frecventa trebuie sa-ti asumi anumite aspecte. Prin urmare produsele dezvoltate de acei prgramatori vor functiona pe masura. Mai trist este faptul ca se cer si bani pentru a avea acces la asemena servicii de continut "premium". Nu stiu cum se face ca aplicatiile mai putin legitime - marea lor majoritate - dezvoltate de comunitati functioneaza fara rateuri, in timp ce aplicatiile oficiale sunt pline de bug-uri si afiseaza mai multe erori decat in calculator virusat.

FLo1
#StarMember
Ca un "new entry", dacă tot era ”bonificație”, am fost curios să văd și să testez ”ce poate și cât duce”. Dezamăgire. Pe cât de alambicată era procedura de asociere și activare a numărului cu opțiunea, pe atât de mare a fost și surpriza când am constatat câte posturi TV erau cu ”surpriză” de nefuncționare, iar pe de altă parte se pare că nu erau activate. Concluzie: Probabil este unul din motivele pentru care a și ”dispărut” de la categoria ”beneficii extraordinare” pentru clienții abonați ai Orange.

FaraUnID
Campion certificat
Stai sa vezi dezastrul din sectiunea Movie Go Unlimited. Pe langa faptul ca marea majoritate a titlurilor listate acolo sunt extrem, extrem, extrem de vechi si penibile, nici macar nu functioneaza toate. *Update la primul mesaj: DIVA nu functioneaza pe TV Box

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

@FaraUnID am întrebat mai departe referitor la canalele specificate.

Referitor la moderare, așa cum am mai menționat, vom acționa asupra mesajelor care conțin cuvinte vulgare sau jigniri adresate altor membri ai comunității pentru că acest lucru nu este permis în comunitate (specificat și în Principii și în Termeni și Condiții). Însă cred că ne poți confirma că nu a fost cazul de schimbare a sensului unor mesaje și să le transformăm noi în pozitive, deja avem câteva exemple de astăzi din topicurile și răspunsurile pe care le-ai postat, unde atitudinea nu este deloc prietenoasă cu privire la angajați și companie.

 

Pentru a păstra o atmosferă plăcută și prietenoasă atitudinea este foarte importantă. Pentru noi toți este important să ne respectăm și să ne exprimăm părerile bune și rele într-un limbaj civilizat, fără a jigni pe nimeni.

Mulțumim anticipat pentru înțelegere.

FaraUnID
Campion certificat
Respectul se câștigă, nu se impune! Cat timp compania al cărei client sunt de cca 20 de ani și în conturile căreia cotizez lunar o suma frumușică înțelege sa ma trateze asa cum o face în momentul de fata, nu va așteptați la o alta atitudine din partea mea.

FaraUnID
Campion certificat
Problema inca persista. Cam pe cand un raspusn si o rezolvare? Astazi, pana la aceasta ora, 10:33, tigaia TV Box a crapat de 2 ori si de fiecare data a trebui sa o scot din priza pentru ca pur si simplu nu mai raspundea la comezi. @DanielaH & @MihaelaC Astept solutii, solutii care sa ma ajute sa pot urmari un film cap-coada sau o transmisiune sportiva cap-coada, fara sa fie nevoit sa restarez conserva de 3 - 4 ori in timpul evenimentului!

DanielaH
Moderator
Cum spunea si MihaelaC, am transmis deja situația ta colegilor noștri. Vom reveni aici când vom avea un răspuns și o soluție. Mulțumim pentru înțelegere.

FaraUnID
Campion certificat
@Orange Cam pe cand o rezolvare la situatia mentionata. Nu de alta, dar au trecut 18 zile din momentul in care am semnlalat problema. Pe data de 19 se emite factura, sa va trazez si acelasi respect si o platesc dupa 3 saptamani ? Pana la Craciunul 2020 credeti ca suneti capabili sa identificati cauza si sa remediati problema?

Salut! Ne pare rau pentru intarzierea cu care iti scriem, insa am incercat sa gasim o solutie pentru tine. Colegii au incercat sa te si contacteze, dar nu au reusit. Te rugam sa te deloghezi / loghezi din nou in aplicatie si sa ne spui daca acum functioneaza.