Întrebare fară răspuns

[Rezolvat] Nu pot primi apeluri

Am un abonament smart15. De ieri NU mai pot fi apelat de nicio persoana. Cine incearca sa ma apeleze este informat ca “nr. este incorect”. Mentionez ca eu POT efectua apeluri, pot trimite mesaje text si pot primi mesaje text, cat si notificari din aplicatii. Cei de la magazinul orange mi-au schimbat azi cartela dar situatia persista, am incercat cartela si in alt telefon situatia e aceeasi!! De ieri vorbesc intr-una la serviciul clienti orange, unde incompetenta depaseste orice masura!! Sa nu mai vorbesc de incompetenta angazatilor din magazine! E de speriat!!!! Nimeni nu stie nimic si nu face nimic, de mai bine de 24h astept sa rezolve cineva problema, dar ei nu au habar cum.. Platesc un abonament pentru ce??? Serviciile nu functioneaza dar facturile trebuie sa le platim. Orange Romania este o dezamagire, o rusine si o adunatura de incompetenta.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Ai încercat să introduci cartela în alt telefon?
Încearcă să revi la setările din fabrică ale telefonului. Am găsit câte ceva legat această situație pe care o întâmpini în link-urile de mai jos:

Problema ta pare ceva mai complexa si trebuie escaladata catre tehnicul Orange-ului, adica acele persoane care au acces ceva mai adanc in sistem, comparativ cu un simplu agent de vanzari din magazin sau un consultant de la 300.

Terminatii aia din magazine, nici cu buletinul in mana nu sunt in stare sa-si rosteasca numele. Au fost dresati sa lucreze mecanic, sa interbe si sa ofere raspunsuri mecanice. Intrebari si raspunsuri predefinite indiferent de natura si complexitatea situatiei aparute.

Din cate am observat eu in ultima perioada, extrem de multi utilizatori semnaleaza probleme de genul acesta: fie nu pot apela, fie nu pot receptiona apeluri, fie nu pot trimite SMS, fie nu pot receptiona SMS sau nu pot accesa internetul.

Aceste situatii apar, de regula, in momentul in care sunt efectuate unele update-uri sau upgrade-uri in sistem si la final da cu virgula. Chiar daca Orange nu o sa recunosca in veci aceste aspecte, pentru ca nu dau bine la capitolul imagine.

@FaraUnID sunt de acord că este o situație extrem de neplăcută, dar haide să păstrăm un limbaj și un ton civilizat și fără jigniri.

Omul nostru a spus destul de clar faptul ca fost in magazin, unde s-a inclocuit acel SIM iar situatia a ramas neschimbata si in momentul in care "am incercat cartela si in alt telefon situatia e aceeasi".

Tind sa cred faptul ca in cazul de fata problema nu este nici de SIM si nici de telefon.

Despre angajatii din magazine si faptul ca acestia "bubuie" de profesionalism s-a tot discutat. Sunt angajati Orange platiti din facturile si reincarcarile prepay ale utilizatorilor, prin urmare, compania trebuie sa-si asume aceste aspecte, in loc sa adune mizeria sub pres.

Incompetenta nu este o jignire, este un adevar, de ce sa ne ascundem dupa deget si sa nu vedem realitatea, hai sa spunem lucrurilor pe nume nu doar in situatia pe care o am eu care este una de “noaptea mintii” . In orice situatie nu mai incercati sa gasiti “cuvinte frumoase” daca cineva nu merita. Nu se poate asa ceva!!Am vorbit si cu tehnicieni de la orange, 3 la numar in cursul zilei de ieri (degeaba, fara rezolvare) astazi a doua zi, problema persista, nimeni nu isi explica. E ceva absurd! Raspunsul lor a fost sa mai astept sa ma mai sune un tehnician. Serios???? Si nu poate sa imi dea un timp aprox in care ma suna. Pai maiiiiiii oameni buni, adica eu nu pot folosi tel de 2 zile si nu stiti cand ma poate suna cineva? Asta inseamna sa fii INCOMPETENT!!

Sunt de acord cu voi. Recunosc că nici mie nu mi-ar conveni să fiu într-o situație similară, mai ales că în această perioadă lucrez de acasă și am telefonul de la birou redirecționat pe telefonul personal.
Nu caut să folosesc “cuvinte frumoase” , dar consider că nu aducem niciun plus comunității, sau prezentării situației prin folosirea cuvintelor ofensatoare. Orange, ca orice altă companie are limitările ei, chiar dacă le recunoaște sau nu.
În orice caz, sper să rezolvi cât mai repede. Încearcă să scri și un mesaj în secțiunea de contact.

@Catalin_29, îmi pare foarte rău pentru situația ta. Spune-ne, te rog, au avut loc modificări recente în profilul abonamentului tău, SIM-ului sau în setările telefonului? Dacă ai sesizat problema la Serviciul Clienți, cu siguranță ea a fost escaladată la colegii noștri de la departamentul tehnic și se caută o soluție. 

 

@FaraUnID, Comunitatea Orange a fost gândită și funcționează ca un mediu prietenos în care membrii să se ajute între ei.
Comunitatea nu este locul unde să ne dorim să vedem zilnic aduse jigniri angajaților Orange, produselor și serviciilor Orange. După cum ai văzut, încercăm să ajutăm chiar și în situații punctuale, care implică analizarea conturilor personale ale clienților, intervenim ori de căte ori putem și nu vrem să ne abatem de la scopul pentru care această Comunitatea a fost creată. Revin cu rugămintea de a ne menține într-o notă pozitivă și constructivă și să ne focusăm cât mai mult pe a ajuta membrii care au nevoie de sfaturi și informații. 

 

 

@DanielaH Apa-i uda, cerul albastru, Papa este catolic.

"După cum ai văzut, încercăm să ajutăm chiar și în situații punctuale, care implică analizarea conturilor personale ale clienților și intervenim ori de căte ori putem"

SERIOS!?!?!? De cat timp tot semnalez eu vitezele de nivel 3G pe care le ating eu in internet, in buricul targului? Si asta in conditiile in care platesc pentru o optiune ce ofera acces la tehnologia 4G, detin SIM 4G si terminal 4G cu firmware custom Orange!!!

Strict in cazul meu, crezi ca s-a rezolvat ceva? Crezi ca am fost contactat de cineva din cadrul companiei in incercarea de a rezolva ceva? Sau tre' sa am atitudine de lingau si propagandist pentru a rezolva ceva?!?!?

Cand a dat compania Orange dovada de transparenta si de comunicare in relatia cu (,) clientul final in momentul in care Dorel de la tehnic a dat-o de gard?

@DanielaH Cum a fost posibila activarea de abonamente Netflix de pe conturile de abonat Orange? Hai cu respectul, transparenta si comunicarea fata de cei care cotizeaza lunar de cca 20 de ani in conturile companiei!

Buns raspuns! Pai asa sunt invatati majoritatea, sa lase capul jos. Cred ca li se trage din comunism!
In loc sa luam cat mai multi atitudine la orice problema, nu doar la problema asta, orice problema legata de orice, mai bine “capul jos, si smerit”. De asta nu putem evolua, dezvolta si tine pasul cu celelalte tari europene. Ne multumim ca e bine si asa!

@FaraUnID, te așteptăm cu o întrebare nouă, separată de alte topicuri, în care să ne expui cu cât mai multe detalii problema ta, și te asigur că o voi redirecționa către colegii mei și vei fi contactat. Mulțumesc.

Problema lui este ca sta prea mult in casa in fata calculatorului.
Sa mai iasa afara la aer,astfel viata cu Orange nu i se va mai parea atat de grea :))

Absolut corect!

In urma cu ceva timp au avut un incident de retea, incident care a afectat o mare parte dintre utilizatori si incident care s-a prelungit undeva pe la 72 de ore in unele cazuri izolate.

Desi, la momentul respectiv cei afectati au semnalat problema pe mai toate canalele de comunicare oficiale ale companiei, toata treaba a fost musamalizata rapid, mizeria bagata sub pres si s-a aplicatat metoda pumnului in gura la pachet un 5GB de internet oferit gratuit si menit sa parfumeze rahatul.

Din pacate pentru Orange, cei de la ANCOM nu au fost impresionati de cei 5GB si s-a lasat cu amenzi. PR-ul Orange si propagandistii de serviciu au ratat aceasta stire. In schimb au tinut sa se rostogoleasca cu cel mai rapid internet, o diversiune ieftina pentru oameni ieftini.

La serviciu clienti 300 poti sa suni eventual daca te plictisesti si vrei sa iti tina companie. In nici un caz pentru a rezolva o problema!

@CatalinN, folosești cumva VoLTE sau VoWiFi? Mă gândesc că e posibil să fie de aici. Am mai auzit de cazuri asemănătoare cu al tău, rezolvate prin dezactivarea acestor servicii

catalin.tanase
catalin.tanase

catalin.tanase

User level
Nivel
1
213 / 750
puncte
Custom field 2
catalin.tanase

catalin.tanase nu folosesc. Azi e a treia zi..... PROBLEMA PERSISTA!!!!
Nu e posibil asa ceva! Orange Romania, o MAAAREEEEE DEZAMAGIRE din partea mea! Nu e posibil sa stau de 3 zile sa nu pot sa primesc apeluri si “ domnii de la tehnic si de le serviciul clienti” sa nu gaseasca nici o rezolvare. Este aberant! Deabea astept in cursul zilei de astazi sa fac reclamatie la OPC!

Ai incercat să pui SIM-ul în alt telefon?

catalin.tanase
catalin.tanase

catalin.tanase

User level
Nivel
1
213 / 750
puncte
Custom field 2
catalin.tanase

Am incercat toate variantele. Si sa pun cartela in alt telefon( la fel spune ca numarul pe care il apelezi este incorect) si sa dau restart la setari si la retea. Tot ce se putea. Toata vina nu este de la mine, clar, este vina companiei Orange in totalitate! Nu stiu de ce nu recunosc treaba asta si nu stiu de ce nu sunt capabili sa indrepte situatia si sa imi mearga telefonul in mod normal! Sa nu gaseasca nimeni rezolvare de 3 zileeeee!!!!! Asta inseamna sa fii si incompetent si nepriceput la un loc (cu scuzele de rigoare) !

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!