Întrebare cu răspuns(uri)

Inlocuire cartela PrePay deteriorata cu pastrarea numarului

Salutare,

Mama mea are o cartela Prepay de ceva timp insa acum nu prea are semnal pe ea si e si deteriorata de atata timp. A fost in magazinul Orange si a cerut inlocuirea cartelei insa cei de acolo i-au spus ca nu pot citi codul de pe cartela ca sa ii schimbe cu alta noua. Are cineva idee ce e cu abureala asta? Daca imi pierd cartela prepay pierd si numarul care il am? Mi se pare incredibil cum incearca sa iti bage pe gat ideea de abonament. Am incercat sa ii comand online din MyOrange dar nu pot comanda cartela pentru ea, decat pentru mine (eu am abonament). Ceva sugestii cum pot comanda online inlocuirea sim-ului pentru Prepay?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

În cazul tău este un cost de 1,92 eur pentru schimbarea SIM-ului.

Uite aici care sunt posibilitățile de înlocuire a SIM-ului https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70

 

Poţi solicita gratuit schimbarea cartelei SIM:

  • dacă SIM-ul tău este defect
  • dacă ai nevoie de un format diferit ( 4G, microSIM / nanoSIM / SIM standard )

Pentru celelalte situații ( pierdere, furt, cartela deteriorată ) schimbarea cartelei SIM costă 1.92 euro (TVA inclus).

 

Locațiile în care poți cere o schimbare de SIM sunt :

  • dacă SIM-ul este defect/deteriorat: în orice magazin din reţeaua Orange (francize, parteneri şi Orange Shop) sau prin poşta
  • daca SIM-ul a fost pierdut sau furat: doar în magazinele proprii Orange ( nu şi la parteneri)

 

------------------------------------------

Din contul Orange poți solicita înlocuirea SIM-ului, dar nu știu dacă este valabil și pentru Prepay https://www.orange.ro/myaccount/reshape/sim/order

 

Edit: În acest moment schimbarea de SIM din aplicația My Orange este disponibilă doar pentru posesorii de abonamente.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (1)

100%

1 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

100% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

În cazul tău este un cost de 1,92 eur pentru schimbarea SIM-ului.

Uite aici care sunt posibilitățile de înlocuire a SIM-ului https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-schimb-cartela-sim-prepay-70

 

Poţi solicita gratuit schimbarea cartelei SIM:

  • dacă SIM-ul tău este defect
  • dacă ai nevoie de un format diferit ( 4G, microSIM / nanoSIM / SIM standard )

Pentru celelalte situații ( pierdere, furt, cartela deteriorată ) schimbarea cartelei SIM costă 1.92 euro (TVA inclus).

 

Locațiile în care poți cere o schimbare de SIM sunt :

  • dacă SIM-ul este defect/deteriorat: în orice magazin din reţeaua Orange (francize, parteneri şi Orange Shop) sau prin poşta
  • daca SIM-ul a fost pierdut sau furat: doar în magazinele proprii Orange ( nu şi la parteneri)

 

------------------------------------------

Din contul Orange poți solicita înlocuirea SIM-ului, dar nu știu dacă este valabil și pentru Prepay https://www.orange.ro/myaccount/reshape/sim/order

 

Edit: În acest moment schimbarea de SIM din aplicația My Orange este disponibilă doar pentru posesorii de abonamente.

În acest moment schimbarea de SIM din aplicația My Orange este disponibilă doar pentru posesorii de abonamente.
În rest, toate indicațiile oferite de svetalex pentru înlocuirea unui SIM PrePay (de mai sus) sunt corecte.

@MDL Inlocuire de SIM se poate face in Orange Shop (evita magazinele partenere) in baza actului de identitate. Este posibil sa se perceapa o taxa daca acel SIM a mai fost inlocuit in trecut.

Despre calitatea materialulul uman al majoritatii consultantilor din magazine s-a tot discutat pe aici. Nu esti nici primul si nici ultimul client pe care se incearca atingerea target-ului prin metoda "sa-l prostim pe prost" argumentand faptul ca nu pot citi seria cartelei sau ca acel SIM se poate inlocui doar daca se contracteaza pentru un abonament pe 3 sau 6 luni.

In caz de forta majora declari acel SIM pierdut, il blochezi si soliciti inlocuirea lui, cu pastrarea numerului de telefon, prin plata acelei taxe specificata de @svetalex.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!