Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] cartela reincarcata care nu se conecteaza

salut, am reincarcat aseara cu credit 10 euro cartela cuiva care este in Franta, si inca nu a primit mesajul de confirmare, si nici nu poate folosi cartela...ma puteti ajuta cu solutii?..multumesc..

Alin_25
Alin_25

Alin_25

User level
Nivel
0
61 / 100
puncte
Custom field 2
Alin_25
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

am rezolvat, roaming-ul s-a dezactivat in momentul in care a expirat creditul initial, am sunat , s-a activat roamingul; si creditul, cartela e ok, thx Orange !!!

Alin_25
Alin_25

Alin_25

User level
Nivel
0
61 / 100
puncte
Custom field 2
Alin_25

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (3)

75%

3 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

75% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Pana acum a folosit cartela?
Este prima data cand faci asta? Numarul pe care l-ai incarcat este scris corect? Cum ai incarcat? Din contul tau My Orange? In cazul asta, tu ai primit mesaj?
A plecat acum? Si-a activat roaming-ul?
Sigur ai incarcat credit, nu optiune? Daca este plecat de mai mult timp si a depasit perioada de 2 luni consecutive, in afara tarii, conform politicii de consum rezonabil, nu mai poate folosi resursele.. deoarece acestea trebuie folosite majoritar in tara, nu in afara tarii..
Gasesti in topicul din link mai multe informatii..
https://comunitate.orange.ro/questions/2490590-fac-serviciul-roaming-functioneaza

da, cartela a mai fost folosita, e plecata de aprox 2 luni, si a mai fost folosita in afara

Alin_25
Alin_25

Alin_25

User level
Nivel
0
61 / 100
puncte
Custom field 2
Alin_25

@Alin_25: Cu siguranta ai incarcat numarul dupa expirarea optiunii cu roaming initial activa. Incarcarea ai facut-o cu credit sau cu optiune? Recomandat ar fi fost ”optiune de 10 euro cu minute", adica nu cu credit. In cazul in care poti verifica si sa te asiguri ca are optiunea de 10 euro activa si bineinteles roamingul activ, atunci un restart la telefon rezolva problema.
Activarea si verificarea contului pentru roaming se pot face din contul MyOrange. Fiind in roaming alte variante nu prea mai ai pentru actualul numar.
Revino pe topic cu informatii despre stadiul problemei expuse aici.

am rezolvat, roaming-ul s-a dezactivat in momentul in care a expirat creditul initial, am sunat , s-a activat roamingul; si creditul, cartela e ok, thx Orange !!!

Alin_25
Alin_25

Alin_25

User level
Nivel
0
61 / 100
puncte
Custom field 2
Alin_25

@Alin, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru feedback. Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a apărea primul în lista de răspunsuri.
Te mai așteptăm în Comunitate.

@Alin_25: Stiam. O incarcare de 10€ nu inseamna activare roaming, insa optiunea de 10€ DA. Grija la perioada de functionare, ca are deja 2 luni de roaming si limita de utilizare in roaming fara "abuz" e pe final.

da Flo, dar nu stiam daca optiunea de 10 e este valabila si in afara tarii, si daca se reactiveaza, oricum, multam fain..

Alin_25
Alin_25

Alin_25

User level
Nivel
0
61 / 100
puncte
Custom field 2
Alin_25

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!