Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Pentru astazi propun un topic prin care puteti restrictiona/ bloca accesul achizitiilor accidentale sau nedorite din Magazin Play si App Store.
Cea mai usoara cale este activarea autentificarii inaintea achizitiilor. Autentificarea inseamna ca, pentru o achizitie, trebuie sa introduceti anumite informatii pe dispozitiv, de exemplu o parola.
Pasii pentru activarea autentificarii pe Android sunt urmatorii:
1. Din Magazin Play selectam meniul de "Setari" ("Settings" pentru utilizatorii care au meniul in limba engleza)
2. Mai departe selectam “se solicita autentficiarea pentru achizitii” (require authentification for purchases)
3. Avem posibilitatea de a solicita permanent autentificarea pentru achizitii sau la fiecare 30 de minute, in functie de preferinte:
Pentru utilizatorii de iPhone, pasii sunt urmatorii:
1. Accesam "Configurari" si apoi "Timp de utilizare" ("Settings" -> "Screen Time")
2. Apasam "Restrictii continut si intimitate" ("Content & Privacy Restrictions"). Dacă se solicita, introducem codul de acces sau activam optiunea pentru a putea modifica mai departe
3. Apasam "Achizitii" din iTunes si App Store (iTunes & App Store Purchases)
4. Alegem o configurare si o setam la "Nu permiteti" ("In-app Purchases" - "Don't Allow")
O alta metoda de a bloca achizitiile este prin apel telefonic catre Serviciul Clienti al furnizorului de servicii care va putea face restrictionarea achizitiilor din sistem.
Putem, de asemenea, sa schimbam configurarile pentru parola pentru cumparaturi suplimentare din iTunes si App Store sau Book Store, urmand pasii 1-3, apoi alegem "Solicitati intotdeauna" sau "Nu solicitati".
Voi ce alte metode de acest gen cunoasteti?
Răspunsuri
Evitarea oferirii de informații despre carduri.. si/sau blocarea cardului, pentru cumpărături online..
Oricum, la platile online, trebuie sa folosesc o parola plus codul din mesajul pe care il primesc prin sms.. ceea ce este puțin enervant, dar, de preferat, decât sa ai surprize..
Foarte utile sugestiile și chiar necesare! Unele dintre ele îmi erau cunoscute, dar de altele am aflat acum. Mulțumesc!
Eu platesc Antena Play pt mama, prin Google Play, prin plata recurenta. Cum m-as putea dezabona la un moment dat si sa se opreasca plata recurenta?
@Jay și eu am activat să îmi ceară parola, însă plata se face automat pentru că am cardul introdus, dar din fericire nu am avut incidente :)
@delfinas pentru anulare abonament Antena Play este nevoie să urmărești pașii:
1. Deschizi aplicația Magazin Play (Play Store)
2. Accesezi Meniu - Cont - Abonamente
3. Cauți abonamentul "AntenaPlay" și apeși pe Anulare (Cancel).
Multumesc mult, Mihaela!!!
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.