Întrebare cu răspuns(uri)

[Rezolvat] Noul SIM nu se conectează în rețeaua Orange, telefonul îmi dă mesaj de eroare: SIM NOT PROVISIONED

SIM-ul pentru numărul meu prepay Orange nu mai funcționa. Am fost la Orange shop-ul din Vivo mall și mi l-au schimbat cu un sim nou. Noul sim nu funcționează. Colegii dvoastră de la orange shop mi-au spus să fac restart la telefon, am făcut restart de 10 ori, am pus sim-ul și în alt telefon, și tot nu funcționează. Ce pot să fac, au trecut deja 12 ore de când nu mai am acces la numărul meu.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Au mai fost cazuri în care sim-ul era defect din fabricație. În mod normal, nu trebuia să fii lăsat să pleci din magazin fără ca totul să fie în regulă!

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (1)

Da (1)

50%

1 membri au votat cu DA

1 membri au votat cu NU

50% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Încearcă sa pui și un alt sim, despre care stii ca este funcțional, in telefonul tău..
N-ar trebui sa primești acest mesaj de la un sim nou, decât dacă nu este pus cum trebuie in spațiul lui.
La Shop nu l-ai verificat? Daca tot nu funcționa cel vechi trebuia sa faci proba celui nou acolo.. asa, poate rezolvau cei de la shop pe loc..

cel vechi se conecta în rețea, avea o altă problemă, nu se mai putea conecta la internet 4g, doar la 3g, și domnii de la serviciu clienți mi-au spus că e de vină sim-ul. Dar puteam suna, puteam fi sunat, și puteam accesa chiar și datele mobile, chiar dacă la viteză mică, deci nu e de vină sertărașul telefonului. Când am pus noua cartelă în shop mi-a apărut eroarea, și domnișoara care mi-a schimbat sim-ul a spus să fac restart. Am tot făcut restart de atunci, dar degeaba.

Salut Cristi,daca nu l-ai pus invers si daca ai restartat si tot nu merge atunci trebuie sa mergi in Orangeshop sa ti-l schimbe. O fi un defect de fabricatie.

Au mai fost cazuri în care sim-ul era defect din fabricație. În mod normal, nu trebuia să fii lăsat să pleci din magazin fără ca totul să fie în regulă!

Nu mai e ca pe vremuri Vio. Acum ti se da SIM-ul si il activezi de acasa din contul Orange (ori la primul apel de catre Orange)

sunt de acord, dar domnișoara era foarte plictisită, și m-a demis în viteză. Destul de neplăcut, nu am acces la numărul meu, și pentru asta azi dimineață am așteptat 20 de minute la bariera de intrare în parkingul firmei (se deschide cu apel de la numerele autorizate, are modul gsm), pentru că nu aveam acces la numărul meu. Asta printre altele. Se mai poate lucra la calitatea serviciilor, Orange.

@cristizet: Cat ghinion sa poti avea sa inlocuiesti un SIM problema cu unul nou mai "defect" decat cel initial? Totusi, in astfel de cazuri, OrangeShop trebuie sa isi arate promtitudinea serviciilor oferite prin personalul sau. A trimite clientul acasa pe principiul "descurca-te singur" nu este o abordare "profi". Revino pe topic cand ai noutati despre situatia problemei tale.

@cristizet La o privire de ansamblu:

De regula aceste "probleme" apar in momentul in care de efectueaza unele upgrade-uri in sistem iar Dorel de la tehnic se cam incurca in butoane.

În acest moment nu avem semnalate niciun fel de probleme la înregistrarea cartelelor SIM PrePay.
@cristizet, îmi pare rău pentru situația ta. Sugestia noastră este să mergi din nou la magazin pentru verificarea SIM-ului nou și eventual înlocuirea lui din nou.

Am fost la același magazin (Orange shop, din Vivo Mall, Cluj), mi s-a înlocuit din nou SIM-ul, și acest al 3-lea sim funcționează perfect, s-a conectat din prima la 4g, etc.
Sesizări și reclamații :) - am fost exact la aceeași domnișoara plictisită de aseară, doar că astăzi era și mai plictisită decât ieri. Câteva minute bune a trebuit să duc muncă de convingere, să o lămuresc că am o problemă și că nu îmi pot accesa numărul. Îmi tot explica că e vina mea, că nu am pus cartela cum trebuie, că se văd liniuțele deci cartela e conectată, timp în care simțeam cum îmi crește tensiunea, și în general avea o atitudine că poate am ceva treabă, și nu vrea să mă rețină ... poftim? Adică eu am făcut acuma deplasarea până la mall de plăcere, aveam chef de o plimbare? În cele din urmă am sunat un coleg, ca să îi arăt domnișoarei mesajul de eroare ”sim card not connected”. Atunci mi-a cerut buletinul și numărul, a verificat în sistem, a spus că sim-ul nu este autentificat și mi-a dat alt sim. Ok, stai așa, dar cum rămne cu discuția noastră, nu mai este vina mea, liniuțele alea nu mai demonstrează nu știu ce?
Vă spun sincer, mi-am amintit de momente din copilărie, când trebuia să anunț un deranjament la romtelecom :)). Bravo Orange!

@cristizet, îți înțeleg supărarea, într-adevăr este foarte neplăcută situația. Îți mulțumim că ai revenit cu feedback.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!