Întrebare fară răspuns

Ce părere aveți despre Self Care, meniul interactiv de la *100#?

Salut tuturor!

 

Știați că serviciul SelfCare *100# este cel mai utilizat canal self-service (fără posibilitate de interacțiune umană)?

Ne dorim permanent să-l îmbunătățim, să-l facem cât mai ușor de utilizat astfel încât toți clienții să-și poată face rapid modificările dorite sau să găsească eficient toate informațiile de care au nevoie.

 

Cum am făcut-o și aici când v-am cerut părerea despre meniul interactiv de la 300, vă invităm și astăzi la o provocare similară despre meniul de la *100#. Ce ziceți? Acceptați?

 

  1. Cum vi se pare acest canal de comunicare? Este util pentru nevoile voastre?
  2. Ce vă place cel mai mult la el și, în contrapartidă, ce vă place cel mai puțin?
  3. Este ceva ce vi se pare că lipsește din acest meniu? Sau poate considerați că ceva este în plus (nefolositor)?

 

Vă mulțumim anticipat pentru implicare și așteptăm răspunsurile voastre în număr cât mai mare.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Desi "basic", este unul dintre cele mai accesibile atat pentru viteza de rulare si simplitatea lui, dar si pentru lipsa conditionarii de o conexiune de internet.
1. Este util intrucat contine "trusa de prim-ajutor" necesara oricarui client. Fie ca e nevoie de configurare, incarcare, verificare a contului, facturilor emise sau valabilității numarului, orice este posibil.
2.Imi place ca e promt oricand este accesat si nu se lasa asteptat. Iti rezolva orice solicitare, fiind rabdator cu fiecare. Totusi daca ar putea si un mesaj in scris sa dea cred ca e tot ce s-ar putea pretinde si corecta.
3.Poate un submeniu cu modalitati de contact al structurilor Orange si program de acces (lucru) aferent ar fi binevenit ca informatie la indemana. Similar si ca program de raspuns al operatorilor Orange.

L-am incercat acum din curiozitate ,nu cred ca l-as folosi , nu-mi place metoda trimite numarul asociat problemei , daca vreau transfer la consultant , nu am avut rabdare sa rasfoiesc sa vad daca este , ChatBot Djingo cand nu stie transfera la consultant
Util ,cred eu ,ar fi sa poti bloca sim-ul rapid in caz de furt apeland de pe alt telefon (in reteaua Orange) *100#
Majoritatea ,daca nu toate,le poti afla din My Orange,poti sari la ChatBot Djingo sau la Comunitate,My Orange este complet
Daca nu ai cont ,probabil ca e folositor (daca nu iti trebuie consultant )
Nici la 300 nu am apelat de trei ori in 19 ani , de doua ori sa elimin casuta vocala la cumpararea de telefoan nou

Am utilizat destul de mult acest meniu în trecut și era destul de util, lucru ce poate fi făcut și în zilele noastre fără niciun fel de problemă, ca și alternativă la My Orange. Mulțumim!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

Pentru mine este util acest canal de comunicare si azi am descoperit informatii noi rasfoind meniul de la *100#. Nu stiam ca pot afla imediat codul meu de abonat, fara a ma uita pe o factura. De asemenea am aflat cate puncte thank you detin si cand pot achizitiona un nou telefon la fidelizare. La acest meniu imi mai place ca poti face o amanare a platii cu multa usurinta si schimba parola Orange.
Consider ca toate informatiile de care as avea nevoie se gasesc deja in serviciul SelfCare *100#.

Îl foloseam la începuturile mele cu orange, dar sincer am și uitat că există :) Acum folosesc doar aplicația My Orange sau contul meu orange, varianta web

Mulțumim mult pentru feedback, vom transmite colegilor și dacă mai aveți alte mențiuni le așteptăm în continuare :)

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!