Întrebare fară răspuns

Transfer Number Share de pe un Apple Watch S4 pe un S6

Am incercat transferul serviciului de Number Share de pe un Apple Watch S4 pe un S6 (ambele cu cellular) insa procesul nu a fost finalizat cu succes. Am sters planul Orange din aplicatia Watch de pe telefon, iar acum, cand incerc sa il reactivez primesc urmatorul mesaj: "Optiune deja activa. Pentru acest dispozitiv exista deja o optiune activa, dar profilul tau de eSim nu a fost corect sters. Solicita un profil nou eSim". In momentul in care solicit un nou profil, "Pregatire in curs" esueaza. Ce se poate face in aceasta situatie?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salut, Bogdan! Bine ai venit în comunitate. Ne poți spune, te rog ce eroare ți-a dat când ai încercat inițial? Și ceasul este achiziționat din Europa? Aici poți citi despre o situație similară: https://comunitate.orange.ro/questions/2428300-serviciul-share-number-compatibil-apple-watch-4-gps-cellular-model-a2008
Așteptăm răspunsul tău.

Am gasit solutia in cele din urma. Prin suspendarea temporara a serviciului se opreste procesarea vechiului ceas. In final, se dezactiveaza suspendarea si noul ceas se activeaza automat.

@BogdanCb, ne bucurăm că ai rezolvat.
Te rugăm să revii aici și să ne povestești exact cum ai procedat. Raspunsul tău va fi foarte util și pentru alți membri ai Comunității în cazul în care vor avea o situație/ întrebare similară și vor căuta răspunsul în Comunitate. Mulțumim.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!