Întrebare cu răspuns(uri)

Numărul nu funcționează în roaming

Buna. Spuneți, vă rog, de ce cartela nu funcționează în Europa (în roaming) – nu pot suna, să stau pe internet. Nu pot să fac absolut nimic.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

@den95 In principiu trebuie indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

  • activat serviciul roaming inaninte de a pleca din tara;
  • abonament sau optiune prepay care sa ofere acces la serviciul roaming;
  • NU trebuie depsait principiul utilizarii rezonabile a resurselor in roamning;

Roamning Europa inseamna:

  • roaming SEE (spatiul economic european);
  • roaming restul statelor din Europa, caz in care ai nevoie de o optiune dedicata, alta decat clasicul roaming SEE;

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Salut!
Depinde de când ești plecat.
Dacă ai folosit deja 2 luni, fără întrerupere, cartela in roaming, conform politicii de consum rezonabil în roaming, nu mai poti folosi resursele în afara țării.. acestea trebuie folosite majoritar in tara și ocazional in afara tarii, nu invers..
Ai in link-ul de mai jos toate informațiile necesare..

https://comunitate.orange.ro/questions/2490590-fac-serviciul-roaming-functioneaza

Salutare!
Ai activat înainte de a pleca din țară o opțiune corespunzătoare și roaming-ul?
Dacă ai făcut aceste lucruri și nu ai stat mai mult de 2 luni consecutiv în afară, revino cu info suplimentare!

Vio73
Vio73

Vio73

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Vio73

@den95 In principiu trebuie indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:

  • activat serviciul roaming inaninte de a pleca din tara;
  • abonament sau optiune prepay care sa ofere acces la serviciul roaming;
  • NU trebuie depsait principiul utilizarii rezonabile a resurselor in roamning;

Roamning Europa inseamna:

  • roaming SEE (spatiul economic european);
  • roaming restul statelor din Europa, caz in care ai nevoie de o optiune dedicata, alta decat clasicul roaming SEE;

@den95: Problema ta se rezolva simplu analizand cele 2 variante:

  • daca a functionat si nu mai functioneaza, atunci fie ai optiunea expirata (in cazul prepay), fie ai depasit limita de consum rezonabil in roaming (minim 2 luni din ultimile 4 sa fie petrecute pe teritoriu national)
  • daca nu a functionat nici inainte atunci verifica daca ai roamingul activat. Mai nou e posibil chiar si pe abonament roamingul sa nu fie activ, iar activarea lui sa nu fie gratuita, similar cu optiunea prepay de minim 10 euro.
  • Revino pe topic cu detalii sau cu stadiul de rezolvare al problemei tale.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!