Întrebare fară răspuns

Am descoperit două breșe de securitate legate de serviciile oferite de către Orange România.

Personal, am descoperit două breșe de securitate legate de serviciile oferite de către Orange România. 1) Codul PIN de accesare a mesageriei vocale din afara țării sau de pe un alt număr de telefon poate fi ales din maximum 4 cifre nu din 7 cifre, ceea ce poate pune în pericol contul de WhatsApp. 2) La resetarea parolei pentru contul My Orange, considerându-se (probabil) că SIM-ul fizic se află întotdeauna la adevăratul proprietar, în rubrica din interfața pentru recuperarea parolei se cere doar specificarea numărului de telefon arondat contului My Orange, pe care se și trimite un cod PIN din câteva cifre, fără a se cere însă a se specifica și adresa de email aferentă contului My Orange, cea curentă și, totodată, validată. Vodafone România oferă posibilitatea de a se seta un cod PIN de până la 7 cifre pentru mesageria vocală, iar pentru resetarea parolei contului MyVodafone cere să se introducă atât numărul de telefon cât și adresa de email aferentă contului MyVodafone. Dacă nu este introdusă în rubrica de recuperare a parolei numărul de telefon plus adresa de email curentă, reală și confirmată, sistemul automat al Vodafone România nu trimite prin sms codul pentru resetarea parolei. Rog mult opinii!

Anonim
Anonim

Anonim

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2

Răspunsuri

Cu siguranță încă lucrează și ei la securitate. Cred ca sunt conștienți că ei pierd si prin lucrurile astea pe care unii le consideră mărunțișuri..contează!
Eu unul am încredere în orange ca va găsi o soluție și aici.
Legat de vodafone,nu vreau să fiu rău..dar am colaborat cu ei 5 ani de zile,m-au dezamăgit din multe puncte de vedere atât al calității serviciilor,cât și al costurilor..avand in vedere fidelitatea mea la ei.

Salut!
Înțeleg că ai întrebat și ai dispărut.. :)
Pacat! Nu putem sa aflam mai mult, daca este vorba de o situație anume sau doar ai o nemulțumire..
Eu nu folosesc si n-am folosit niciodată mesageria vocală.. nu cunosc foarte multe amănunte, însă, atât timp cât vorbim de o parolă doar din cifre, nu consider prea mare avantajul numărului de 7 cifre..
In privința resetării parolei My Orange, intr-adevăr, îți cere una sau alta dintre informații.. adică numărul de telefon asociat contului sau adresa de e-mail.. Păi, conform raționamentului tău, dacă sim-ul fizic nu se afla la adevăratul proprietar, poate, adevăratul proprietar nu are nici acces la mail.. si atunci, nu mai contează ca sunt combinate cele 2 informații, pentru resetare..
Depinde ce situație, ipotetică, sau nu, ai tu în minte, de te deranjează faptul că se cere doar o informație și nu ambele..
Acum câțiva ani, Orange a făcut unele modificări/îmbunătățiri ale paginii, cerand si părerea clienților de "cum ar fi mai bine".. nu-mi amintesc exact toate informațiile care au fost in discuție, insa este posibil sa fie si aceasta una dintre cele despre care si clienții si-au dat cu părerea..
Cu siguranță se transmit la departamentele corespunzătoare feedback-urile din comunitate si, daca se consideră necesar, se vor lua măsuri..
Am avut un numar de telefon la Vodafone, acum câțiva ani și nu-mi doresc sa ma întorc, însă nu știu amănunte despre resetare, ce informații se cereau, n-am avut de ce să testez/verific/resetez.. dacă este cum spui, ar fi singurul pe care eu l-as sti in aceasta situație.. nu știu alte site-uri care cer și numărul de telefon și adresa de mail..
Dacă nu ma înșel, nici la resetarea parolei unei adrese de mail nu-ți cere adresa de mail pe care ai setat-o pentru recuperare si numărul pe care il ai trecut la informațiile acelui cont de mail.. iti cere doar una dintre ele..

Mofturi.... si pareri. Despre conditionarea de ambele (telefon si email) nu este cazul. Totusi o informare pe email sau pe contul MyOrange de schimbarea parolei prin intermediul SIMului ar fi utila: ca istoric dar si ca urma. Cat priveste legatura cu Whatsappu ' ...n-am inteles-o. Stiti ca sunt o multitudine de conturi de Whatsapp ale caror numar de telefon asociat este inchis sau alocat altui client? Si nu e vorba de neglijenta Orange ci de indifetenta clientului de Whatsapp.

Cu siguranță că Orange se ocupă în fiecare zi despre aceste așa zise "breșe de securitate" și le vor rezolva. Se întâmplă și la alții.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!