Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange. Simplu, eficient și fun.
Întrebare cu răspuns(uri)
Buna ziua! Am încercat sa îmi creez un cont nou de Orange Money și nu am reușit. Am atașat alaturi mesajul de eroare. Cum pot proceda in continuare pentru terminarea creării contului?
Buna!
In prezent procesul de deschidere cont Orange Money este disponibil in aplicatia mobila (pentru abonatii titulari Orange) sau in magazine (pentru toti cei care au un numar de telefon Orange, indiferent de tip).
Nu este disponibil pe platforme de tip laptop/PC. Asadar cel mai bine: 1. fie suna la call center 300, ramura Orange Money, si sa spui situatia si sa reseteze incercarile de scanare CI si apoi sa reincerci, fie 2. sa mergi in orice shop Orange cand vei putea.
Succes!
Alte răspunsuri
@Alexandra: Bun venit in comunitate. Esti client Orange? Ai incercat de pe telefon. Ai incercat si de pe PC/Laptop / Desktop? Daca persista eroarea, incearca intr-un Orange Shop si revino pe topic sa ne comunici daca ai rezolvat problema favorabil.
Salut!
Dupa cum arata mesajul, pare ca se lucreaza la aceasta procedura..
In cazurile cand nu s-a putut finaliza dechiderea unui cont Orange Money, cei interesati au fost indrumati spre Orange Shop..
@Alexandra, ne poți spune, te rog, în care pas ți-a apărut această eroare? Scanarea de CI a funcționat?
Încearcă să faci și un update de aplicație, să te asiguri că ai ultima versiune instalată.
Te așteptăm cu detalii. Mulțumim.
Buna! Numarul de telefon este abonamentul tau personal Orange? Pentru ca altfel, trebuie momentan sa mergi intr-un magazin Orange doar pentru deschidere cont (card iti pot deschide tu apoi din aplicatie)
Sunt client Orange de 3 ani, am abonament. Eroarea a apărut după ce am scanat de 3 ori CI și nu a funcționat. Deocamdată am încercat doar de pe telefon
Procesul este in curs de remediere. Mai așteapta câteva zile pana sa mergi la un Orange Shop, timp in care sa încerci și de pe laptop/P.C. sau alt dispozitiv.
Buna!
In prezent procesul de deschidere cont Orange Money este disponibil in aplicatia mobila (pentru abonatii titulari Orange) sau in magazine (pentru toti cei care au un numar de telefon Orange, indiferent de tip).
Nu este disponibil pe platforme de tip laptop/PC. Asadar cel mai bine: 1. fie suna la call center 300, ramura Orange Money, si sa spui situatia si sa reseteze incercarile de scanare CI si apoi sa reincerci, fie 2. sa mergi in orice shop Orange cand vei putea.
Succes!
Va mulțumesc frumos tuturor pentru timpul și ajutorul acordat!!
@alexandra95, mulțumim pentru marcarea soluției!
Să înțeleg că s-a rezolvat problema? Ai reușit să-ți creezi cont? Te așteptăm cu mai multe detalii care, cu siguranță, îi vor ajuta și pe ceilalți membri ai Comunității.
DanielaH a răspuns
AnTT a fost desemnat cel mai bun respondent
alexandra95 a răspuns
AnTT a răspuns
Laura.cio a răspuns
alexandra95 a răspuns
AnTT a răspuns
DanielaH a răspuns
Jay a răspuns
FLo_1 a răspuns
alexandra95 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.