Întrebare fară răspuns

Garanție reparație pe asigurare

Bună ziua,
Acum aproximativ 2luni am reparat un ecran spart pe asigurarea Orange.
Problema este ca la montaj a rămas o pata pe camera telefonului (probabil ceva impuritate sau o amprenta).
Întrebarea mea este: se poate rezolva tot pe asigurare - ma gândesc ca reparația are la rândul ei o garanție (de 6 luni?) sau sa o rezolv pe garanția telefonului?
Mulțumesc!

Richard
Richard

Richard

User level
Nivel
0
1 / 100
punct
Custom field 2
Richard
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Salutare și bun venit în Comunitate! Așa este normal să fie și trebuie să iei legătura cu cei care ți-au efectuat reparația respectivă. Succes!

@Richard: Bun venit în Comunitate. Deși defectul trebuia observad la ”preluarea” din service, nu cred că vor fi probleme la o reintrare în service (sau suport tehnic din OrangeShop) pentru remedierea problemei. Atât timp cât este în garanție nu ar trebui să existe impedimente pentru orice remediere necesară a fi făcută, mai ales dacă aceasta provine în urma intervenției din service.

@Richard, care mai este situația cu telefonul? L-ai dus înapoi în service? Te așteptăm să revii și să ne spui cum s-a rezolvat.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!